پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جو بایدن

حمایت 400 هزار نفری کارگران از رقیب ترامپ

400 هزار نفر از کارگران اتحادیه خودروسازی ایالات متحده آمریکا از جو بایدن، سیاستمدار آمریکایی و جدی ترین رقیب دونالد ترامپ حمایت کرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اتحادیه ۴۰۰ هزار نفری کارگران خودروسازی ایالات‌متحده از نامزدی جو بایدن، سیاستمدار دموکرات و جدی‌ترین رقیب دونالد ترامپ حمایت کرده‌اند. این حمایت چشمگیر یک نقطه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

400 هزار نفر از کارگران اتحادیه خودروسازی ایالات متحده آمریکا از جو بایدن، سیاستمدار آمریکایی و جدی ترین رقیب دونالد ترامپ حمایت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اتحادیه ۴۰۰ هزار نفری کارگران خودروسازی ایالات‌متحده از نامزدی جو بایدن، سیاستمدار دموکرات و جدی‌ترین رقیب دونالد ترامپ حمایت کرده‌اند.

این حمایت چشمگیر یک نقطه قوت برای دموکرات‌ها است که در تلاشند تا بخشی از کارگران یقه‌آبی آمریکایی را که پیش‌تر از ترامپ حمایت کرده بودند به سوی خود جذب کنند.

ترامپ که در سال‌های اخیر به شدت علیه کارگران خودروسازی آمریکا به ویژه در ایالت‌های میشیگان و اوهایو موضع‌ گرفته بود، اکنون شاهد آن است که اتحادیه کارگران خودروسازی آمریکا نیز از جو بایدن حمایت می‌کند.

بایدن بارها در زمانی که معاون باراک اوباما بود، حمایت خود را از سیاست‌هایی که توسط اتحادیه‌های کارگری خودروسازی دنبال می‌شوند، اعلام کرده بود. بایدن در زمانی مناسب توانسته است حمایت کارگران صنعت خودرو را به سوی خود جلب کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

آیا خودروسازان آمریکایی فعالیت کارخانه های خود را از سر می گیرند؟

تمدید تعطیلی صنعت خودرو آمریکا تا یک ماه دیگر

تغییر کاربری خطوط تولید خودروسازان آمریکایی در دستور کار قرار گرفت

دورکاری، تنها نسخه کارآمد خودروسازان برای مقابله با کرونا

محصول جدید شورولت در چین معرفی می شود؟

فعالیت فیات کرایسلر در آمریکا موقتا متوقف شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی