پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو مرسدس بنز

سقوط 70 درصدی دایملر آلمان طی سه ماه نخست سال 2020

شرکت دایملر آلمان طی روزهای گذشته در گزارش مالی خود اعلام کرد که درآمد این شرکت در سه ماه نخست سال 2020، با 70 درصد کاهش همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی دایملر روز پنج‌شنبه با انتشار یک گزارش مالی اعلام کرد که درآمد آن در سه ماه نخست سال […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت دایملر آلمان طی روزهای گذشته در گزارش مالی خود اعلام کرد که درآمد این شرکت در سه ماه نخست سال 2020، با 70 درصد کاهش همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی دایملر روز پنج‌شنبه با انتشار یک گزارش مالی اعلام کرد که درآمد آن در سه ماه نخست سال جاری میلادی ۷۰ درصد کاهش یافته است.

دایملر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان آلمان و جهان به تازگی گزارش مالی خود را منتشر کرده که نشان می‌دهد درآمد این شرکت در سه ماه نخست سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی خودرو در سال جاری میلادی، حدود ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی انجمن صنایع خودروسازی در اروپا، مجموعه فروش خودروهای سواری در بازارهای بزرگ و مهم اروپا در ماه گذشته میلادی بالغ بر ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به‌عنوان مثال، ایتالیا که شدیدا درگیر همه‌گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا شده بود، بیشترین افت میزان فروش یعنی ۴/ ۸۵ درصد، را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

من عصبانی نیستم!/ بررسی ‌‌‌‌‌‌‌مرسدس بنز C63 AMG S مدل 2016

نگاهی به ون‌ های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی بوس های کامپکت

هیجان خانوادگی/ مرسدس‌ بنز AMG GT63S 4DOORS، پورشه پانامرا توربو S- HYBRID.E و ب‌ ام‌ و آلپینا B5

عاقبت فرار از مدرسه/ ‎ملاقات با یک هات‌راد آلمانی در قلب آمریکا

خزنده بال دار!/ ملاقات با یکی از 2 دستگاه مرسدس بنز SLS AMG بلک سریز موجود در ایران

گذشته در دل آینده/ چرا خودرو تا 50 سال دیگر از بین نخواهد رفت؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی