پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای اتحاد ایرویز

پرواز های ایرلاین اماراتی تا ماه آینده لغو شد

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز، به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس کرونا تمامی پرواز های خود را تا ماه آینده به حالت تعلیق در آورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز مستقر در شهر ابوظبی امارات متحده عربی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که تحت تاثیر شیوع گسترده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز، به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس کرونا تمامی پرواز های خود را تا ماه آینده به حالت تعلیق در آورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز مستقر در شهر ابوظبی امارات متحده عربی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، لغو و تعلیق پروازهای مسافری خود را تا حداقل اواسط ماه آینده میلادی، ۱۶ مه ۲۰۲۰، تمدید خواهد کرد.

بر اساس خبری که در رویترز آمده است، این ایرلاین عربی که قرار بود طبق برنامه قبلی بخشی از پروازهای مسافری خود را از تاریخ اول ماه مه سال جاری میلادی آغاز کند، حالا تصمیم گرفته که این تاریخ را حداقل به مدت ۱۵ روز به تاخیر بیاندازد تا به قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار کمک کرده و وارد فاز جدیدی از کنترل و مهار کرونا شود.

اتحاد در کنار سایر ایرلاین های فعال و مستقر در امارات متحده عربی همزمان با اعمال قوانین سختگیرانه جدید مبنی بر ممنوعیت ورود مسافران به خاک این کشور، تنها مجاز به برقراری پرواز های خروجی برای آن دسته از افرادی که قصد خروج از امارات متحده عربی را داشتند، بودند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دریافت وام کرونایی 10 میلیاردی ایرفرانس و کی ال ام از دولت

سازمان هواپیمایی در حال پیگیری بدهی ایرلاین های خارجی است

قانون جدید دولت کانادا برای شرکت های هواپیمایی

طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما بی فایده است

موتور کارخانه بوئینگ روشن شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی