پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تقدیر از سایپا

قدردانی رییس کمیته امداد از مدیرعامل گروه سایپا با اهدای یک اثر هنری

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جریان برگزاری آیین بازگشایی شرکت سایپاگام از سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تجلیل کرد و یک اثر هنری را به رسم یادبود به وی هدیه داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جریان این مراسم، از همت و ابتکار سیدجواد […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جریان برگزاری آیین بازگشایی شرکت سایپاگام از سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تجلیل کرد و یک اثر هنری را به رسم یادبود به وی هدیه داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جریان این مراسم، از همت و ابتکار سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و آموزش و استخدام آنان در شرکت سایپاگام قدردانی کرد.

بختیاری تصمیم مدیریت ارشد گروه سایپا در اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد را الگویی برای سایر شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی در کشور در حرکت به‌سمت جهش تولید عنوان کرد.

مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام که به استخدام سایپاگام درآمده‌اند، از تمام حقوق و مزایا و بیمه‌های درمانی و تکمیلی برابر با دیگران بهره‌مند هستند و پس از آموزش‌های تخصصی، در این شرکت مشغول به‌کار شده‌اند.

انتهای پیام/.

کارگران به حق مجاهدان تولید هستند

گروه سايپا الگوي موفق اشتغال و كارآفريني در كشور است/ قدرداني از ابتکار ارزشمند مديريت سايپا در اشتغال‌زايي براي مددجويان كميته امداد

خودروسازان برای ارتقاء استانداردها مهلتی درخواست نکردند/دو محصول جدید سایپا استانداردهای ۸۵گانه را پاس می‌کند

نوبرانه های سایپا برای 2 نیمه 99!/ با خودروی شاهین و SP100 کراس اوور بیشتر آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی