پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصول برقی بی وای دی

محصول جدید چینی، رقیب تازه نفس تسلا مدل 3

شرکت خودروسازی BYD چین به تازگی خودروی الکتریکی جدید خود را تحت عنوان سالون هان (Han EV) مخصوص عرضه در بازارهای چین و اروپا رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی BYD چین که بدون شک بزرگترین سهم را در میزان تولید و فروش خودروهای برقی در جهان داراست، به تازگی خودروی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی BYD چین به تازگی خودروی الکتریکی جدید خود را تحت عنوان سالون هان (Han EV) مخصوص عرضه در بازارهای چین و اروپا رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی BYD چین که بدون شک بزرگترین سهم را در میزان تولید و فروش خودروهای برقی در جهان داراست، به تازگی خودروی الکتریکی جدید خود را تحت عنوان سالون هان (Han EV) مخصوص عرضه در بازارهای چین و اروپا رونمایی و اعلام کرده که پس از عرضه این محصول قادر خواهد بود رقیب اصلی تسلا مدل ۳ باشد.

این خودروساز چینی همچنین تایید کرده است که خودروی برقی و الکتریکی سالون هان در آینده ای نزدیک در ماه ژوئن پس از رونمایی در بازار چین، در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت autocar آمده است، این خودروی الکتریکی جدید یکی از پرچمداران پاک و دوستدار محیط زیست این برند چینی به شمار می رود و نخستین مدل سواری است که با بهره مندی از فناوری جدید Blade Battery نسبت به پکیج های باتری بکار رفته در خودروهای رقیب، فضای کمتری را اشغال کرده، ظرفیت پیمایش بیشتر و ایمنی بسیار بالاتری را برای صاحب خودرو به ارمغان می آورد.

با این که هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص مشخصات فنی باتری اندازه و همچنین سایر قابلیت های به کار رفته در این خودروی برقی منتشر نشده است اما این شرکت مدعی شده که خودروی برقی مذکور می تواند با هر بار شارژ کامل مسافت بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر را بپیماید.

همچنین طراحی ظاهری و امکانات لوکس این خودرو در کنار سایر فناوری‌های پیشرفته آن نظیر سیستم کنترل موتور سیلیکون کاربید، سیستم ترمز یکپارچه IPB بوش، قابلیت اتصال به شبکه ۵G و بسیاری دیگر از امکانات کاربردی و مدرن، از مزایای این خودرو به شمار می روند که می توانند در جلب نظر و رضایت مشتریان در بازارهای جهانی تا حد زیادی تاثیر گذار باشند.

بسیاری از تحلیل‌گران با ارزیابی بازارهای اروپایی برآورد کرده‌اند که قیمت این محصول حدود ۴۸ هزار و ۶۰۰ دلار تا ۵۹ هزار و ۴۰۰ دلار خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

افت 38 درصدی فروش خودرو برقی به نام BYD ثبت شد

راز ماندگاری بی وای دی S6 / وقتی کیفیت اتفاقی نیست

بی وای دی ماسک هم تولید می کند

آغاز تولید تسلا وای در گیگافکتوری کالیفرنیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی