پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت هواپیمایی ایزی جت

اطلاعات مسافران هواپیمایی ایزی جت به سرقت رفت

اطلاعات بیش از ۹ میلیون نفر از مسافران شرکت هواپیمایی ایزی ‌جت به سرقت رفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هواپیمایی ایزی‌جت روز سه‌شنبه اعلام کرد، در جریان «عملیات پیچیده حمله سایبری»، اطلاعات بیش از ۹ میلیون نفر از مسافرانش به سرقت رفته است. همچنین مشخصات کارت بانکی بیش از ۲ هزار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

اطلاعات بیش از ۹ میلیون نفر از مسافران شرکت هواپیمایی ایزی ‌جت به سرقت رفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هواپیمایی ایزی‌جت روز سه‌شنبه اعلام کرد، در جریان «عملیات پیچیده حمله سایبری»، اطلاعات بیش از ۹ میلیون نفر از مسافرانش به سرقت رفته است.

همچنین مشخصات کارت بانکی بیش از ۲ هزار مشتری این شرکت هدف حمله هکرها قرار گرفته است.

براساس اعلام ایزی ‌جت، تاکنون گزارشی درباره سوءاستفاده از اطلاعات سرقت شده در دست نیست، اما در حال مکاتبه با ۹ میلیون مسافر این شرکت است تا آنها را نسبت به اقدامات پیشگیرانه راهنمایی کند.

دولت انگلیس از دو سال پیش قانون موسوم به “حفاظت از داده‌های عمومی- GDPR” را به اجرا گذاشته که براساس آن همه شرکت‌های انگلیسی ملزم به رعایت تدابیر امنیتی برای حفاظت از اطلاعات مشتریان خود هستند. متخلفان براساس این قانون تا حداکثر ۴ درصد از درآمد سالانه خود را جریمه می‌شوند.

ایزی جت، بزرگترین شرکت هواپیمایی انگلیسی از نظر تعداد انتقال مسافر و پروازهای بین‌المللی با بیش از ۱۰۰۰ مسیر در ۵۰ کشور اروپایی و شمال آفریقا بوده که دفتر مرکزی آن در فرودگاه لوتن لندن است.

این شرکت در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و در طول سال‌های آغاز فعالیت از طریق خریداری و ادغام خطوط هوایی کم‌هزینه، به‌سرعت پیشرفت کرده و درحال حاضر با برخورداری از ناوگانی با بیش از ۳۰۰ هواپیما، دارای ۲۳ آشیانه در سراسر اروپاست.

شرکت ایزی‌جت با انتقال بیش از ۹۶ میلیون مسافر در سال گذشته پس از رایان‌ایر، دومین شبکه پروازی ارزان‌قیمت در اروپاست. سهام این شرکت در بازار بورس لندن معامله می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

صنعت هوایی تا سال 2023 روی خوشی نمی بیند

بلیت هواپیما گران نشده است/ نرخ ها در سقف و کف دامنه نرخی مصوبه سال 98 عرضه می‌شود

30 هزار نفر از کارکنان هواپیمایی امارات تا پایان ماه مارس تعدیل می شوند

نرخ بلیت هواپیما در آسیا و اتحادیه اروپا در مسیر صعودی قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی