پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وب سایت اینترنتی ایران خودرو

ضرورت پرداخت کامل ودیعه خودروهای طرح پیش فروش یک ساله

معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر لزوم پرداخت کامل وجه تعیین شده برای هر خودرو به عنوان ودیعه پیش فروش یک ساله محصولات تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این اطلاعیه تاکید شده طبق مصوبات کمیته خودرو افراد برگزیده در طرح پیش فروش یک‌ساله، ملزم به پرداخت کامل […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر لزوم پرداخت کامل وجه تعیین شده برای هر خودرو به عنوان ودیعه پیش فروش یک ساله محصولات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این اطلاعیه تاکید شده طبق مصوبات کمیته خودرو افراد برگزیده در طرح پیش فروش یک‌ساله، ملزم به پرداخت کامل وجه تعیین شده خودرو به عنوان ودیعه ثبت نام به حساب خودروساز هستند.

در طرح پیش فروش یک ساله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نیز ۴۵ هزار متقاضی منتخب باید وجوه تعیین شده در این طرح برای هر خودرو را به صورت کامل بپردازند، درغیر اینصورت و پرداخت وجهی کم‌تر از مبلغ اعلام شده، پس از پایان مهلت پرداخت، فرد مورد نظر از فرآیند ثبت نام حذف و فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.

این اطلاعیه تاکید کرده، بدیهی است، پرداخت مبلغی کم‌تر از وجه تعیین شده، هیچ گونه حقی برای متقاضیان در دریافت خودرو ایجاد نخواهد کرد.

مشتریان منتخب در این طرح تا ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۷ خرداد مهلت دارند مطابق ارقام اعلام شده، نسبت به واریز وجوه اقدام کنند.

انتهای پیام/

گروه صنعتی ایران خودرو بالاترین افزایش رضایت‌مندی مشتریان را از آن خود کرد

از نهضت داخلی سازی قطعات تا طراحی خودرو با نشان ایرانی

شرط جدید کمیته خودرو برای ثبت نام در طرح های فروش فوق العاده خودروسازان

واگذاری امتیاز، خرید و فروش حواله خودروهای قرعه کشی شده ممنوع!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی