پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانتافه 2021

پوست اندازی دوباره سانتافه

مدت زمان زیادی از حضور نسل جدید هیوندای سانتافه در بازار نمی‌گذرد که این خودروساز کره‌ای این محصول را با یک فیس‌ لیفت سنگین راهی بازار کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تنها 2 سال پس از عرضه نسل جدید سانتافه، فیس‌لیفت این شاسی بلند محبوب عرضه می‌شود و نکته جالب در این‌جاست […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ تیر ۱۳۹۹

مدت زمان زیادی از حضور نسل جدید هیوندای سانتافه در بازار نمی‌گذرد که این خودروساز کره‌ای این محصول را با یک فیس‌ لیفت سنگین راهی بازار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تنها 2 سال پس از عرضه نسل جدید سانتافه، فیس‌لیفت این شاسی بلند محبوب عرضه می‌شود و نکته جالب در این‌جاست که بر روی یک پلت‌فرم کاملا جدید سوار شده که نوید هندلینگ، عملکرد و ایمنی بهتری را می‌دهد.

مهم‌ترین تغییر سانتافه جدید را باید در جلوپنجره بزرگ‌تر و عریض‌تر و چراغ‌های T شکل LED روز جست‌وجو کرد.

شبکه‌بندی جلوپنجره با توجه به مدل سفارشی مشتری تغییر خواهد کرد. سانتافه از رینگ‌های 20 اینچی جدیدی نیز بهره می‌برد که زیبایی خاصی را به آن ارزانی می‌دارد.

سانتافه 2021 (2)

تغییرات در بخش عقب مختصر‌تر بوده و یک نوار نوری، چراغ‌های عقب را به یکدیگر متصل می‌کند و باعث می‌شود تا نمای عقب عریض‌تر به نظر بیاید.

در کابین نیز استفاده از پلت‌فرم جدید باعث شده تا سرنشینان از فضای بیش‌تری برخوردار شوند و حالا سانتافه یکی از بزرگ‌ترین کابین‌ها را در کلاس خود دارد.

کنسول مرکزی و بخش پایینی کنسول دست‌خوش تغییراتی شده‌اند. سانتافه جدید از انتخاب حالت رانندگی بهره می‌برد و خریدار می‌تواند بین شن، برف و گل، اکو، کامفورت، اسپرت و هوشمند یکی را انتخاب کند که حالت آخر به‌صورت خودکار شرایط رانندگی را تشخیص داده و بهترین تنظیمات را اعمال می‌کند.

یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی در کنسول مرکزی و نمایش‌گر 12.3 اینچی دیجیتالی در پشت فرمان، دست کمی از خودروهای آلمانی پریمیوم ندارد.

کابین داخلی سانتافه 2021

روکش داشبوردها و در‌ها نیز از متریال نرم بوده و خبری از پلاستیک خشک و بی‌کیفیت نیست.

سانتافه جدید از شهریور ماه سال جاری در بازار اروپا عرضه خواهد شد و هنوز زمان عرضه آن در بازار ایالت متحده مشخص نیست.

هیوندای هنوز اطلاعات فنی و این‌که آیا تغییراتی در بخش موتور سانتافه جدید را اعمال کرده است یا خیر، منتشر نکرده اما به‌نظر می‌رسد که پلت‌فرم جدید قابلیت سود بردن از نیرومحرکه الکتریکی را نیز دارد و شاید به زودی شاهد عرضه نسخه هیبرید و تمام الکتریکی از سانتافه نیز باشیم.

انتهای پیام/

نسل جدید ایکس تریل ( روگ ) معرفی شد/ چشم بادامی ها صرفا به جراحی پلاستیک بسنده کردند

لبخند سامورایی!/ معرفی لکسوس IS جدید مدل 2021

ایمن ترین خودرو ساز جهان کدام است؟ / نتیجه تست های جدید IIHS

تصاویر جاسوسی جدید از هیوندای سانتافه 2019

هیوندای به زودی از جدیدترین محصولات برقی خود رونمایی می کند

شیوه نوین هیوندای برای از بین بردن ویروس کرونا در داخل کابین

نسخه هفت سرنشین Creta به زودی معرفی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی