پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پولستار

پولستار و وایمو تاکسی خودران برقی تولید خواهند کردند

شرکت پولستار و وایمو اعلام کردند که همکاری تازه‌ای را در زمینه تولید خودروهای برقی خودران آغاز کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت پولستار و وایمو اعلام کردند که همکاری تازه‌ای را در زمینه تولید خودروهای برقی خودران به منظور استفاده در سرویس حمل‌ و ‌نقل اشتراکی آغاز کرده‌اند. جزئیات این قرارداد هنوز […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۹

شرکت پولستار و وایمو اعلام کردند که همکاری تازه‌ای را در زمینه تولید خودروهای برقی خودران آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت پولستار و وایمو اعلام کردند که همکاری تازه‌ای را در زمینه تولید خودروهای برقی خودران به منظور استفاده در سرویس حمل‌ و ‌نقل اشتراکی آغاز کرده‌اند.

جزئیات این قرارداد هنوز مشخص نیست اما شرکت پولستار پلت‌فرم جدیدی را در راستای تولید خودروهای برقی خودران برای استفاده در سیستم حمل‌و‌نقل اشتراکی ارائه کرده است.

پولستار می‌گوید که این همکاری، فرصت جدیدی است که باعث بهبود عملکرد خودروهای خودران این برند باسابقه می‌شود. به‌عنوان مثال می‌توان به فناوری رانندگی خودکار وایمو درایو اشاره کرد که در نسل آینده خودروهای پولستار به‌کار گرفته می‌شوند.

در حقیقت این دو شرکت قصد دارند تا با کمک دانش مهندسان خود، فناوری سطح ۴ خودروهای خودران را برای استفاده در موقعیت‌ها و شرایط مختلف جاده‌ای توسعه دهند.

از این خودروهای خودران می‌توان در سیستم حمل‌و‌نقل محلی، برای جابه‌جایی بارها، در سیستم حمل‌و‌نقل عمومی (اشتراکی) و به‌عنوان خودروهای شخصی استفاده کرد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

بودن یا نبودن پشت فرمان مسئله این است!/ فاصله خودروسازان تا دستیابی به فناوری خودران چقدر است؟

تسلا در یک قدمی تولید مینی بوس برقی

خودروهای خودران باید با دستور پلیس متوقف شوند

اجازه تست خودروهای خودران در سطح 5 در کالیفرنیا

در نبرد انسان و ماشین خودران چه کسی پیروز می‌شود؟

همکاری اوبر با تویوتا برای استفاده از خودروهای خودران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی