پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

خرید و فروشی در بازار خودرو نیست اما قیمت ها صعودی است

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: بازار خودرو متاثر از بی ‌ثباتی نرخ دلار قفل شده و اگرچه خرید و فروش در بازار صورت نمی گیرد اما قیمت روند صعودی دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو به تاثیر نرخ ارز بر قیمت خودرو اشاره کرد و گفت: […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۹

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: بازار خودرو متاثر از بی ‌ثباتی نرخ دلار قفل شده و اگرچه خرید و فروش در بازار صورت نمی گیرد اما قیمت روند صعودی دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو به تاثیر نرخ ارز بر قیمت خودرو اشاره کرد و گفت: جهش قیمت دلار مستقیما بر بازار خودرو تاثیر گذاشته و با توجه به اینکه بازار ارز این روزها به شدت نوسان پیدا کرده، قیمت خودرو هم افزایش یافته است.

وی در این راستا ادامه داد: با توجه به روند صعودی بازار، معاملات خرید و فروش خودرو به حداقل رسیده و می‌توان گفت بازار قفل شده است به طوری‌که حتی مراجعه‌کننده‌ای برای اطلاع از قیمت‌ها هم نداریم و از طرفی فروشندگان نیز متاثر از رشد نرخ ارز منتظر افزایش بیشتر قیمت‌ها هستند.

موتمنی با تشریح قیمت‌های روز خودرو بیان کرد: قیمت پراید ۱۳۱ در بازار امروز به ۷۷میلیون و پراید۱۱۱ به ۸۷میلیون تومان رسیده است؛ همچنین تیبا ۲ با قیمت ۹۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان و تیبا صندوقدار ۸۸میلیون تومان معامله می‌شود.

و ادامه داد: قیمت ساینا در بازار آزاد به ۹۸میلیون و کوییک به ۱۱۳میلیون تومان رسید؛ قیمت پژو۴۰۵ نیز ۱۲۷میلیون و پژو پارس ۱۵۴میلیون تومان است.

به گفته موتمنی، قیمت هر دستگاه پژو۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد امروز به ۱۴۴میلیون، تیپ۵ به ۱۷۵میلیون و پژو ۲۰۶ صندوقدار وی ۸ به ۱۷۰میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت روز پژو۲۰۷ دنده‌ای ۲۱۴میلیون و اتوماتیک آن ۲۷۲میلیون تومان است.

همچنین قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد حدود ۶۰۰میلیون، کیا سراتو ۵۵۰میلیون، چانگان ۳۳۲میلیون، هایما اس۷ حدود ۴۷۰میلیون و جک اس۵ نیز ۴۵۰میلیون تومان است.

انتهای پیام/ منبع: اقتصاد آنلاین

کاهش ۲۵ درصدی مراجعات و شکایات از گروه صنعتی ایران خودرو

قیمت خودروها برای فصل دوم سال باید زودتر اعلام شود

صادرات و واردات عامل تعادل قیمت خودرو و افزایش کیفیت

اصلاح شیوه قیمت گذاری خودرو، صرفه اقتصادی برای کل زنجیره تامین خواهد داشت

نبود رقابت علت کاهش کیفیت در خودروسازی داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی