پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

450 نفر از رانندگان تاکسی به کرونا مبتلا شدند

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، تاکنون ۴۵۰ نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار کرد: ‌در پی تشدید کرونا، اجرای طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی شهری کشور برای رانندگان تاکسی و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، تاکنون ۴۵۰ نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار کرد: ‌در پی تشدید کرونا، اجرای طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی شهری کشور برای رانندگان تاکسی و مسافران اجرا شد.

وی اشاره کرد: با وجود اینکه رانندگان تاکسی در بیشتر موارد از ماسک و دستکش استفاده می کنند، اما در صورتیکه از ماسک استفاده نکنند با آنها برخورد خواهد شد و توسط بازرسان تاکسیرانی و کمیته انظباطی به این تخلف رسیدگی می شود.

ضامنی در پاسخ به این سوال که این برخورد شامل چه مواردی است، گفت: رسیدگی در کمیته انظباطی از تذکر شروع می شود و همچنین متناسب با تخلف، این کمیته می تواند با تکرار آن، جرائم مالی متناسب با نظر کمیته را پیش بینی کند.

وی افزود: تاکید بر این است که مسافران تاکسی نیز از ماسک استفاده کنند زیرا رانندگان تاکسی از اقشار در معرض خطر هستند و مسافران برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند تا چرخه استفاده از ماسک کامل باشد و شاهد مشکلات کمتری در این خصوص باشیم.

ضامنی ادامه داد: در اویل شروع کرونا در جامعه برای تهیه ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده مشکلاتی وجود داشت اما اکنون در این خصوص مشکل چندانی نیست، بخشی از این اقلام توسط راننده های تاکسی و بخشی هم توسط شهرداری ها متناسب با اعتباراتشان تامین می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص استقبال مردم برای استفاده از ناوگان تاکسیرانی در روزهای کرونایی گفت: در اواخر اسفند سال گذشته و همچنین اوایل فروردین امسال با کاهش ۷۰ درصدی استفاده از تاکسی مواجه بودیم، اما اکنون میزان استفاده مسافران از تاکسی افزایش یافته و تقریبا به شرایط عادی بازگشته است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

سازمان محیط ‌زیست با هیچ شرکتی مراودات مالی ندارد

جنگ با کرونا در وسایل حمل و نقل عمومی

پولستار و وایمو تاکسی خودران برقی تولید خواهند کردند

مهلت پرداخت مالیات مشاغل خودرویی تمدید شد

تاکسی های موجود در نمایندگی ها دارای مالکیت مشخص است

توقف عملیات نوسازی تاکسی های فرسوده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی