پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو شورولت

شورولت در حال تولید رقیب تازه ای برای سایبرتراک تسلا

شورولت اعلام کرد پیکاپ تراک الکتریکی که قصد تولید آن را دارد به زودی عرضه می شود و این محصول با فورد F-۱۵۰ الکتریکی، تسلا سایبرتراک، ریوان R۱T و… رقابت می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شورولت اعلام کرد برای تولید پیکاپ تراک الکتریکی برنامه‌ریزی کرده است. جزئیات در این باره زیاد نیست، […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۹

شورولت اعلام کرد پیکاپ تراک الکتریکی که قصد تولید آن را دارد به زودی عرضه می شود و این محصول با فورد F-۱۵۰ الکتریکی، تسلا سایبرتراک، ریوان R۱T و… رقابت می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شورولت اعلام کرد برای تولید پیکاپ تراک الکتریکی برنامه‌ریزی کرده است. جزئیات در این باره زیاد نیست، اما این تراک می‌تواند با فورد F-۱۵۰ الکتریکی، تسلا سایبرتراک، ریوان R۱T و… رقابت کند. طبق گزارشی که از شورولت منتشر شد، اخبار جدیدی از شورولت تراک الکتریکی در راه است.

این نخستین بار نیست که می‌شنویم شورولت قصد تولید پیکاپ تراک الکتریکی در آینده را دارد، اما نخستین بار است که اطلاعاتی در این باره منتشر می‌شود.

شورولت پیش از این برنامه‌ریزی برای تولید پیکاپ تراک الکتریکی در اواخر سال ۲۰۲۱ را تایید کرده بود.

اطلاعات اندکی که منتشر شده نشان می‌دهد این شورولت تراک در سایز بزرگ خواهد بود که با هر بار شارژ کامل حداقل ۴۰۰ مایل بازدهی دارد و به راحتی می‌توانیم حدس بزنیم که پلت‌فرم جدید اولتیوم و تکنولوژی باتری در آن به کار رفته است.

این تراک BET شورولت، اولین پیکاپ سایز کامل الکتریکی این برند به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

رنگ خاص برای خودرو خاص/ محبوب ترین رنگ ها در خودرو چه هستند؟

کدام خودروها بزرگترین جلوپنجره را دارند؟!

غزال بیشه دیترویت/ نگاهی به یکی از بکر‌ترین ایمپالا های موجود در کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی