پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو پژو

کرونا حریف پژو – سیتروئن نشد

شرکت خودروسازی پژو – سیتروئن به ‌تازگی اعلام کرد که این شرکت با وجود اثرات مخرب پاندمی کرونا بر صنعت خودروسازی جهان، همچنان سوددهی خود را حفظ کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی پژو – سیتروئن که در روند ادغام با گروه خودروسازی فیات-کرایسلر قرار دارد به ‌تازگی اعلام کرد که […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی پژو – سیتروئن به ‌تازگی اعلام کرد که این شرکت با وجود اثرات مخرب پاندمی کرونا بر صنعت خودروسازی جهان، همچنان سوددهی خود را حفظ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی پژو – سیتروئن که در روند ادغام با گروه خودروسازی فیات-کرایسلر قرار دارد به ‌تازگی اعلام کرد که این شرکت با وجود اثرات مخرب پاندمی کرونا بر صنعت خودروسازی جهان، همچنان سوددهی خود را حفظ کرده است.

این گروه خودروساز فرانسوی که برند‌های زیرمجموعه آن پژو، سیتروئن و اوپل هستند از سود ۵۹۵ میلیون یورویی خود خبر داده است.

کارلوس تاوارز، مدیرعامل پژو-سیتروئن در بیانیه‌ای اعلام کرد که حفظ سوددهی این خودروساز در چنین شرایطی نشان از انعطاف این شرکت در نتیجه ۶ سال کار سخت و مداوم برای از بین بردن نقاط ضعف دارد.

پژو در سال‌های اخیر به جای توجه به میزان فروش، تمرکز خود را بر بالا بردن حاشیه سود خود قرار داده است و در شرایط بحرانی ناشی از کرونا نیز به سرعت دست به اقداماتی برای کاهش هزینه‌های خود زد. این خودروساز برنامه دارد تا در مدت ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، متوسط حاشیه سودآوری خود را همچنان بالای ۵/ ۴ درصد نگه دارد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

سمند سال بهینه جانشین پژو ۴۰۵ می‌شود

نشست سازندگان قطعات و مجموعه هاي پروژه K132 برگزار شد / تولید محصول جدید ایران خودرو از شهریور

شورای رقابت قیمت خودرو را ابلاغ کرد/ قیمت پراید 37 میلیون تومان

نسل جدید پژو 308 با پیشرانه هیبریدی به بازار می آید

ماشین اولی ها! / بهترین گزینه‌ها برای خرید نخستین خودرو ایرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی