پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت سایپا

رشد 42 درصدی درآمد سایپا نسبت به چهارماه نخست سال98/ افزایش 34 درصدی تحویل خودرو به مشتریان سایپا

شرکت سایپا در چهار ماه منتهی به تیرماه سال 99 از فروش محصولات خود 3 هزار و 723 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که از این مبلغ، یک هزار و 75 میلیارد تومان آن مربوط به تیرماه است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مبلغ فروش محصولات سایپا در چهار ماه سپری شده از سال […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

شرکت سایپا در چهار ماه منتهی به تیرماه سال 99 از فروش محصولات خود 3 هزار و 723 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که از این مبلغ، یک هزار و 75 میلیارد تومان آن مربوط به تیرماه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مبلغ فروش محصولات سایپا در چهار ماه سپری شده از سال 99 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 42 درصد رشد داشته است.

“خساپا” در صورت های مالی 3 ماهه نیز حقوق مالکانه 10 هزار میلیارد تومانی را به ثبت رسانده، در حالی که در 12 ماهه سال قبل این رقم منفی 2 هزار و 647 میلیارد تومان بوده است که این امر به واسطه اجرایی شدن افزایش سرمایه شرکت و مسلط شدن حقوق مالکانه در سایپا است.

همچنین در بخش سرمایه گذاری ها نیز ارزش سهام شرکت های بورسی سایپا رشد بسیار بالایی داشته و بالغ بر ده ها هزار میلیارد تومان شده است.

علاوه بر این، گروه خودروسازی سایپا با وجود محدودیت های پیش آمده در فرآیند زنجیره تامین قطعات به دلیل نوسان قیمت ارز و همچنین مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، افزایش 34 درصدی در تحویل خودرو به مشتریان را در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل داشته است.

سایپا از ابتدای سال 99 تا پایان تیر ماه بیش از 120 هزار دستگاه خودرو انواع محصولات گروه سایپا تحویل مشتریان داده است که نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/

آرایش ساینا!/ با ساینا فیس لیفت و تغییرات آن آشنا شوید

قیمت نهائی شاهین هنوز تعیین نشده است / تیپ‌های مختلف شاهین عرضه خواهد شد

قرعه کشی پنجمین طرح فروش سایپا انجام شد / اسامی منتخب فردا اعلام خواهد شد

آغاز تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی