پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سردار هادیان فر

مراجعه به دفترخانه برای نقل و انتقال خودرو اختیاری است

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، ما اصراری به اینکه مردم به دفترخانه بروند و یا نروند نداریم مراجعه به دفترخانه برای نقل و انتقال خودرو اختیاری است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره حضور دفاتر اسناد رسمی در مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: در گذشته […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، ما اصراری به اینکه مردم به دفترخانه بروند و یا نروند نداریم مراجعه به دفترخانه برای نقل و انتقال خودرو اختیاری است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره حضور دفاتر اسناد رسمی در مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: در گذشته این اتفاق رخ داد اما بین دفاتر اسناد رسمی در این خصوص تفاهم‌ وجود ندارد؛ در تهران چندصد دفتر اسناد رسمی وجود دارد اما شش مرکر تعویض پلاک در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: کسانی که این طرح را ارائه دادند باید با بررسی بیشتری این موضوه را مطرح کنند، اطراف مراکز تعویض پلاک بیش از هشت دفتر اسناد رسمی وجود دارد و ضرورتی ندارد در این مراکز حضور داشته باشند.

سردار هادیانفر اشاره کرد: کسانی که در این خصوص صحب می‌کنند باید قوانین را بیشتر بخوانند و از کارشناسان در این خصوص استفاده کنند؛ با این شرایط نباید به مردم استرس و تنش ایجاد کرد.

رئیس پلیس راهور اجا با اشاره اظهارات برخی افراد در خصوص لزوم مراجعه به دفاتر ثبت اسناد برای نقل و انتقال گفت: برخی طی مصاحبه هایی در چنین شرایطی ذهن مردم را مخدوش می کنند و می گویند برای انجام فرآیند نقل و انتقال خودرو حتما باید به دفاتر ثبت اسناد مراجعه شود و مراجعه به پلیس وجهه قانونی ندارد؛ خطاب به این افراد می گویم که قانون را بخوانند در قانون تصریح شده که هر کسی می خواهد نقل و انتقال خودرو انجام دهد به پلیس مراجعه کند و خود مالک، مدارک و وسیله نقلیه باید به ا حراز پلیس برسد.

وی با بیان اینکه افرادی که اظهارات خلاف واقع می کند بهتر است که ماده ۱۲۸۷ قانون مدنی را بخوانند، گفت: قانون نیاز به تفسیر دارد و نه استنتاج این قانون صریح، روشن و واضح است ما اصراری به اینکه مردم به دفترخانه بروند و یا نروند نداریم مراجعه به دفترخانه برای نقل و انتقال خودرو اختیاری است.

انتهای پیام/ منبع: دفاعپرس

اثرگذاری مستقیم نوسانات نرخ ارز بر بازار خودرو

بلاتکلیفی یک هزار و ۱۰۰ خودرو وارداتی بدون ثبت‌ سفارش

بازار خودرو در رکود کامل به سر می برد

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار

آیا بازار خودرو روی خوش به خود خواهد دید؟

دریافت مالیات از محتکران، میزان عرضه خودرو را افزایش می دهد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی