پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جگوار

جانشین جگوار XF Sportbrake در سال 2017 رونمایی می شود

خودروی استیشنی XF Sportbrake جگوار از زیباترین اتومبیل های استیشنی بوده و حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد رونمایی جانشین آن باشیم. Ian Callum مدیر طراحی جگوار اخیرا تایید کرد جانشین XF Sportbrake بزودی از راه خواهد رسید. به گزارش Auto Express نسل دوم XF Sportbrake از طراحی جدیدی برخوردارست. گفته می شود این مدل سال 2017 رونمایی […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

خودروی استیشنی XF Sportbrake جگوار از زیباترین اتومبیل های استیشنی بوده و حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد رونمایی جانشین آن باشیم. Ian Callum مدیر طراحی جگوار اخیرا تایید کرد جانشین XF Sportbrake بزودی از راه خواهد رسید.

به گزارش Auto Express نسل دوم XF Sportbrake از طراحی جدیدی برخوردارست. گفته می شود این مدل سال 2017 رونمایی خواهد شد و احتمالا این رونمایی در نمایشگاه فرانکفورت 2017 انجام می گیرد.

تاکنون جگوار XF Sportbrake را به بازار ایالات متحده عرضه نکرد اما مرسدس E-Class استیشنی و پورشه پانامرا از اتومبیل هایی بودند که به این کشور ورود پیدا کردند.

احتمالا جگوار مدل با عملکرد بالای XF Sportbrake به نام XF SVR Sportbrake  را معرفی خواهد کرد که به موتور 5.0 لیتری هشت سیلندر با خروجی 575 اسب بخاری مجهزست.

سدان XF سال گذشته معرفی شد و ما اخیرا شاهد عرضه مدل طولانی محور  XF L در بازار چین بودیم.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی