پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جمالی_سایپا_همایش صنعت خودرو

سی پارت ،برند جدید قطعات سایپا

مدير عامل گروه سايپا در چهارمين همايش بين الملي صنعت خودرو گفت:  سايپا مانند خودروسازان برتر دنیا برای آن دسته از مشترياني كه در جستجو خرید قطعات ارزانتر ولی تضمین شده هستند، برند جدیدی را طراحی کرده است و از امروز برند جدید سی پارت را معرفی می کنيم و ایمنی و کیفیت این قطعات […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

مدير عامل گروه سايپا در چهارمين همايش بين الملي صنعت خودرو گفت:  سايپا مانند خودروسازان برتر دنیا برای آن دسته از مشترياني كه در جستجو خرید قطعات ارزانتر ولی تضمین شده هستند، برند جدیدی را طراحی کرده است و از امروز برند جدید سی پارت را معرفی می کنيم و ایمنی و کیفیت این قطعات را تضمین می نماييم.

وي افزود: قطعات سي پارت به عنوان قطعات اقتصادي و با گارانتی مدت دار برند سايپا مي باشند. و بزودي اين قطعات در شبكه گسترده ي گروه سايپا در سراسر کشور عرضه مي شود و امكان خريد آنلاين آن تا انتهای سال ميسر خواهد شد. ذی نفعان اصلی سازمان سهامداران هستند و با توجه به تمامي اتفاقاتی که ارائه شد دارايي مشتريان افزايش يافته و گروه سایپا همواره رو به رشد خواهد بود و تا پايان سال جاري مي توانيم سود عملياتي را متصور بود.

 آمار توليد سايپا كه در سال گذشته ٨٠٠ دستگاه در روز بود امروز به هدف ٢٥٠٠ خودرو در روز رسيده است . امسال نسبت به سال گذشته ٢٦٠ درصد توليد بيشتر داشته ايم .فرصتي كه در سايپا ايجاد شد اين اميد را براي همه ي بنگاه هاي بزرگ ايجاد كرد كه مشكلات بزرگ هم قابل حل است .

  • برای اولین بار در کشور طرح اصلاح ساختار سرمایه را در گروه خودروسازی سایپا پیاده سازی كرديم که دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای این گروه معظم حاصل كرد.
  • كارت طلائي محصولات سايپا در راستاي تكريم مشتريان دوباره در اختيار خريداران قرار خواهد گرفت.
  • محصول 212 جدید بزودی به بازار عرضه خواهد شد و كليه استانداردهاي مربوطه را پاس میکند و در سگمنت اقتصادی آماده شده و می مي خواهيم و از همه مي خواهيم  در این سمینار نسبت به انتخاب نام مشارکت داشته باشند.
  • مراحل آخر سرمایه‌گذاری سایپا کاشان را برای سیتروئن را پشت سر گذاشته‌ایم و صادرات ۳۰ درصدی سایپا کاشان را خواهیم داشت.

موتور ایتالیایی برای محصولات ایران خودرو

رنو به فکر افزایش کیفیت خدمات در ایران است

گزارش از چهارمين همايش بين المللي صنعت خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی