پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح هر خرید یک امید ایرتویا

آشنایی بیشتر با طرح ((هرخرید، یک امید)) ایرتویا

ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح فروشی با عنوان “هرخرید، یک امید” را درنظر گرفته است. طرحی که در آن تفاهم نامه ای بین دو شرکت ایرتویا و موسسه خیریه محک به امضا رسیده است.   شرکت ایرتویا به عنوان شرکتی فعال در امور خیرخواهانه، فعالیت های مسئولیت […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح فروشی با عنوان “هرخرید، یک امید” را درنظر گرفته است. طرحی که در آن تفاهم نامه ای بین دو شرکت ایرتویا و موسسه خیریه محک به امضا رسیده است.

 

شرکت ایرتویا به عنوان شرکتی فعال در امور خیرخواهانه، فعالیت های مسئولیت اجتماعی را همیشه در رأس کارهای خود قرار داده و امسال نیز همانند سال گذشته با همکاری موسسه خیریه محک طرح فروش جدید خود را به مدت محدودی آغاز کرده است.

ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح فروشی با عنوان “هرخرید، یک امید” را درنظر گرفته است. طرحی که در آن تفاهم نامه ای بین دو شرکت ایرتویا و موسسه خیریه محک به امضا رسیده است.

در این طرح یک ماهه، مبلغی از هزینه های خرید خودرو توسط ایرتویا جهت تأمین دارو و هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان درنظر گرفته می شود.

ضمن آنکه ایرتویا با ارتقاء فرهنگ کمک به همنوعان، پیشگام بودن خود را در این حوزه نسبت به دیگر شرکت های فعال خودرویی بیان می نماید.

مشتریان تویوتا پریوس آسوده باشند، خریداران CHR منتظر

فراخوان هایی از نوع هیوندای

مدل جدید تویوتا پرادو به بازار می آید

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات ایرتویا ( ویژه ماه رمضان )

ایرتویا اسپانسر جشنواره زیبایی اسب اصیل

آغاز ثبت نام تست درایو عمومی تویوتا پریوس + شرایط

تویوتا کمری ۲۰۱۸ با ۲ مدل مختلف به بازار می‌آید

قیمت و تاریخ عرضه نسل جدید لکسوس RX در ایران

با خودروهای برقی و هیبرید دوست دار محیط زیست آشنا شوید

مذاکرات مدیران ارشد تویوتا موتورز و شرکت ایرتویا در ژاپن

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی