شرکت ایرتویا به عنوان شرکتی فعال در امور خیرخواهانه، فعالیت های مسئولیت اجتماعی را همیشه در رأس کارهای خود قرار داده و امسال نیز همانند سال گذشته با همکاری موسسه خیریه محک طرح فروش جدید خود را به مدت محدودی آغاز کرده است.
ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح فروشی با عنوان “هرخرید، یک امید” را درنظر گرفته است. طرحی که در آن تفاهم نامه ای بین دو شرکت ایرتویا و موسسه خیریه محک به امضا رسیده است.
در این طرح یک ماهه، مبلغی از هزینه های خرید خودرو توسط ایرتویا جهت تأمین دارو و هزینههای درمانی کودکان مبتلا به سرطان درنظر گرفته می شود.
ضمن آنکه ایرتویا با ارتقاء فرهنگ کمک به همنوعان، پیشگام بودن خود را در این حوزه نسبت به دیگر شرکت های فعال خودرویی بیان می نماید.
دیدگاه خود را بنویسید