پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی فرسوده

نوسازی تاکسی های تهران با تسهیلات ویژه

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از تسهیلات ویژه ای خبر داد که برای نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر تهران در نظر گرفته شده است. به نقل از تسنیم ، افشین حبیب‌زاده با اشاره به برگزاری دومین کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: این […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۶

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از تسهیلات ویژه ای خبر داد که برای نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر تهران در نظر گرفته شده است.

به نقل از تسنیم ، افشین حبیب‌زاده با اشاره به برگزاری دومین کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضای کمیسیون و همچنین مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه اعتراض تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد مورد بررسی و کار کارشناسی قرار گرفت.

حبیب‌زاده ادامه داد: طی هفته‌های گذشته مشکلاتی برای تاکسیرانان قدیمی فرودگاه مهرآباد با شرکت‌های جدیدی که در سال‌های گذشته تاسیس شده‌اند به وجود آمده بود که این موارد در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: در این زمینه علاوه بر نظرات شورای تاکسیرانان مواردی نیز توسط معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و اعضای کمیسیون حمل و نقل مطرح و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی گرفته شد.

وی همچنین به نوسازی تاکسی‌ها در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این زمینه در سال‌های گذشته اقداماتی انجام شده است اما به طور قطع به طور ویژه در این زمینه ورود خواهیم کرد.

حبیب‌زاده گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بحث نوسازی تاکسی ها در شهر تهران به صورت جدی پیگیری شود و تسهیلاتی نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

لزوم تسریع در روند نوسازی تاکسی های فرسوده

سلام تاکسی ، با 110 پریوس هیبریدی وارد ناوگان شد

کدام رانندگان در اسنپ و تپسی معاف از مالیات هستند؟

تحویل 53 هزار تاکسی نو در مقابل تاکسی فرسوده

سازماندهی تاکسی های اینترنتی و اجرای طرح (تاکسی کارت) در آینده نزدیک

سال آینده هیچ تاکسی مستعملی در ناوگان حمل و نقل نخواهد بود

ابلاغ افزایش کرایه وسایل حمل و نقل عمومی به شهرداری

پراید هم به جمع کارپینویی‌ها آمد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی