پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زلزله کرمانشاه

مدیران خودرو آماده کمک به زلزله زده های کرمانشاه

متاسفانه شب گذشته وقوع زلزله در کرمانشاه باعث آسیب های مادی و معنوی زیادی به هموطنانمان در این بخش کشور شد و با تخریب تعداد زیادی خانهف عده ای از هموطنان جان خود را از دست داده و یا مجروح شده اند. در این شرایط تمام ملت ایران کمک به هم وطنان را وظیفه خود […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

متاسفانه شب گذشته وقوع زلزله در کرمانشاه باعث آسیب های مادی و معنوی زیادی به هموطنانمان در این بخش کشور شد و با تخریب تعداد زیادی خانهف عده ای از هموطنان جان خود را از دست داده و یا مجروح شده اند. در این شرایط تمام ملت ایران کمک به هم وطنان را وظیفه خود می دانند و هر کس با هر بضاعتی به دنبال راهی برای کمک به مردم کرمانشاه است. شرکت مدیران خودرو نیز ضمن ابراز هم دردی به آسیب دیدگان این زلزله، آمادگی خود را برای کمک به هم وطنان اسیب دیده اعلام کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو ، این شرکت ضمن ابراز همدردی با مجروحان و کشته شدگان زلزله شهر کرمانشاه اعلام آمادگی خود را برای کمک به هموطنان آسیب دیده اعلام کرده است.

شاید ذکر است که مدیران خودرو از آمادگی خود برای ارسال خودروهای خدمات ، غذا و چادر به مردم آسیب دیده خبر داده و اعلام کرده با توجه به شرایط قطعا این کمکها نیز افزایش خواهد داشت.

لازم به ذکر است که سامان دهی و ارسال این کمک ها از طریق دفتر مرکزی شرکت مدیران خودرو و نمایندگی های این شرکت در شهرهای کرمانشاه ، اسلام آباد غرب و ایلام که کانون اصلی زلزله اخیر بوده اند انجام خواهد شد.

سایپا در کنار مردم زلزله زده غرب کشور

آماده باش ایساکو در مناطق زلزله زده غرب کشور

هانیوالِ آمریکا تولیدکننده توربوشارژر پیشرانه های چری

فرصت تست خودروهای توربوشارژ چری در پیست آزادی

چری آریزو 5 توربو آزمایش فنی شد + عکس

خرید لوکس ترین شاسی بلند چری با تحویل مدت دار

آریزو5 توربو خودش را برای ورود به بازار گرم می کند

تحویل چری تیگو7 به مشتریان در نقاط مختلف کشور

رونمایی از چری آریزو5 توربو در اولین شوروم اختصاصی چری

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

اولین نماینده قد بلند چری برای حضور در اروپا/ معرفی چری Exeed TX

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی