پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمک رسانی رامک خودرو به مناطق زلزله زده

امدادرسانی تیم آفرودسواران با همکاری رامک خودرو به مناطق زلزله زده

در پی زلزله اخیر کرمانشاه که باعث آسیب ها فراوانی به هموطنان عزیزمان در غرب کشور شد، همه ایرانیان دست به دست هم داده اند تا هموطنان خود را یارس کنند. مسلما دسترسی به بعضی نقاط حادثه دیده به دلیل شدت خرابی ها و راه های صعب العبور، کاری سخت است و از پس همه […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۶

در پی زلزله اخیر کرمانشاه که باعث آسیب ها فراوانی به هموطنان عزیزمان در غرب کشور شد، همه ایرانیان دست به دست هم داده اند تا هموطنان خود را یارس کنند. مسلما دسترسی به بعضی نقاط حادثه دیده به دلیل شدت خرابی ها و راه های صعب العبور، کاری سخت است و از پس همه نیروهای امدادی بر نمی آید. در این میان خودروهای آفرودی و آفرودسواران حرفه ای هستند که می توانند با خودروهای مجهز پا به این مناطق بگذارند. تیم آفرودسواران با همکاری گروه صنعتی رامک خودرو ، با حجم قابل توجهی از کمک های نقدی و غیر نقدی برای یاری رساندن به اسیب دیدگان راهی کرمانشاه شدند.

کمک رسانی رامک خودرو به مناطق زلزله زده

تیم آفرود سواران با هدف کمک رسانی به زلزله زدگان عزیز غرب کشور و انجام این مسئولیت اجتماعی روز گذشته با همکاری گروه صنعتی رامک خودرو، و با تجمیع کمکهای مردمی بصورت نقدی و غیر نقدی عازم کرمانشاه شدند.

شایان ذکر است در این حرکت خودجوش مردمی که با حضور بیش از 50 خودروی شاسی بلند و خودروهای آفرود انجام پذیرفت، بسیاری از جوانان با همت شهر تهران روز سه شنبه با سرپرستی دکتر عطار زاده، از تهران راهی کرمانشاه شدند تا با حضور موثر و رساندن اقلام کمکی، سهم ارزشمندی را در این اتفاق رقم بزنند.

توسعه فرهنگ پذیرش مسئولیت های اجتماعی و همدلی و همراهی مردمی وشرکتها ی خصوصی می تواند اقدامی موثر و شایسته در مسیر فراز و نشیب های جامعه و کشور یاری رساندن به این گونه حادثه ها باشد.

کدام نمایندگی های رسمی واردکننده خودرو مجوز پیش فروش دارند؟

فروش اقساطی تیوولی (آبان 96)

جایزه سانگ‌یانگ به (( رامک خودرو )) رسید

شروعی دوباره برای جنتلمن کره ای/ نگاهی به سانگ‌ یانگ رکستون جدید

روند صعودی پیشرفت رامک خودرو در خدمات پس از فروش

کمک های ارسالی مدیران خودرو زلزله زدگان

مدیران خودرو آماده کمک به زلزله زده های کرمانشاه

سایپا در کنار مردم زلزله زده غرب کشور

آماده باش ایساکو در مناطق زلزله زده غرب کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی