پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

مردم برای حفظ ارزش پول خود خودرو می خرند!

هضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس معتقد است با توجه به حجم عظیم نقدینگی در کشور مردم به سمت بازار سکه و ارز و مسکن و خودرو می روند و هر زمان بازاری اشباع شود به سمت بازار دیگر می روند و الان بازار خودرو شرایط بهتری برای حفظ ازش پول دارد. به گزارش پایگاه […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

هضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس معتقد است با توجه به حجم عظیم نقدینگی در کشور مردم به سمت بازار سکه و ارز و مسکن و خودرو می روند و هر زمان بازاری اشباع شود به سمت بازار دیگر می روند و الان بازار خودرو شرایط بهتری برای حفظ ازش پول دارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در تحریم‌ها و نوسانات قیمت ارز قطعات وارداتی مورد نیاز تولید خودور خودروسازان را دچار مشکل می‌کند و این در حالی ست که خودروسازان بی‌میل نیستند قطعات تولید داخل را به قطعات وارداتی متصل کنند و قیمت آنها را نیز افزایش دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص اینکه چرا با وجود تزریق خودرو به بازار قیمت‌ها کنترل نمی‌شود، اظهار داشت: زمانیکه هزار و 700هزار میلیارد تومان نقدینگی در جامعه وجود دارد و برنامه‌ای برای تولید اشتغال نداریم جامعه برای حفظ ارزش پول خود به سمت بازار ارز، سکه، مسکن و خودرو حرکت می‌کنند و در شرایطی که هرکدام از این بازارها اشباع شود به سمت محصول دیگری حرکت می‌کنند.

سیدجواد حسینی‌کیا در خصوص افزایش قیمت محصولات تولیدی خودروسازان و نوسانات بازار، اظهار داشت: بخشی از قطعات داخلی است اما بخش محدودی از قطعات نیز وارداتی هستند. در تحریم‌ها و نوسانات قیمت ارز قطعات وارداتی مورد نیاز تولید خودرو خودروسازان را دچار مشکل می‌کند.

وی در پایان گفت: در برخی از مواقع به دلیل عدم همخوانی عرضه و تقاضا و مشکلات گمرکی که برای خودروسازان به وجود می‌آید قیمت محصولات در بازار افزایش پیدا می‌کند.

احتمال پیش فروش خودروسازان در روزهای آتی، ترمز بازار خودرو را کشید + جدول قیمت خودرو (شهریور 97)

چشم امید بازار خودرو به تکمیل و عرضه خودروهای ناقص!

بررسی نابه سامانی بازار خودرو در جلسه مشترک مجلس و دولت

ادعای تلاطم بازار خودرو به دلیل نوسانات ارزی بی معناست / وزیر صنعت پاسخگوی گرانی ها باشد

پراید به مرز 40 میلیون تومان رسید/ اختلاف قیمت شدید کارخانه تا بازار خودروهای داخلی!

بازار خودرو و چالش قیمت گذاری / آزاد سازی قیمت خودرو در شرایط فعلی مناسب است؟

تخصیص ارز 4200 تومانی به واردات قطعات خودرو / آیا اوضاع بازار خودرو بهبود می یابد؟

انحصار موجود در بازار خودرو ،مانع قیمت گذاری مناسب

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی