پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیرگاه ب ام و بهنام محمدی

اگر خودروی آلمانی دارید مراقب جیبتان باشید! / تعمیرگاه تخصصی ب ام و بهنام

مرکز خدمات تخصصی بهنام ارائه خدمات خودروهای آلمانی (ب ام و، بنز ، پورشه و…) بهنام محمدی 22 سال است که متخصص تعمیر و سرویس خودروهای آلمانی به خصوص ب ام و (BMW) است. مرکزی تخصصی در مجموعه پمپ بنزین یادگار امام دارد که هر خودرویی به آن وارد می شود، معاینه می شود و […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

مرکز خدمات تخصصی بهنام

ارائه خدمات خودروهای آلمانی (ب ام و، بنز ، پورشه و…)

بهنام محمدی 22 سال است که متخصص تعمیر و سرویس خودروهای آلمانی به خصوص ب ام و (BMW) است. مرکزی تخصصی در مجموعه پمپ بنزین یادگار امام دارد که هر خودرویی به آن وارد می شود، معاینه می شود و بدون ایراد محل را ترک می کند. هر بی ام و نیاز دارد حداقل یک بار به مرکز خدمات تخصصی بی ام و بهنام محمدی مراجعه کند!

گپی کوتاه با بهنام محمدی زدیم که در ادامه می خوانید:

تعمیرگاه ب ام و بهنام محمدی (3)

آقای محمدی مراجعین شما بیشتر برای رفع چه مشکلاتی سراغ شما می آیند؟

خودروهای آلمانی شرایط خاصی برای نگهداری دارند. آب و هوا، کیفیت بنزین و خیابان و جاده های ایران، خودروهای آلمانی را بیش از شرایط استاندارد اروپایی مستهلک می کند. حال اگر مالکین این خودروها هم کمی کوتاهی کنند و سرویس های دوره ای را به موقع انجام ندهند، دچار برخی مشکلات موتوری (به خصوص مدل های 2010 به بالا) می شوند. ما اینجا علاوه بر انجام سرویس های دوره ای با استانداردهای کمپانی، اقدام به تعمیرات خودروهای معیوب می کنیم.

جدیدترین دستگاه های دیاگ که به سرور اصلی کمپانی متصل می شوند و دسترسی اختصاصی به مرجع اصلی دارند در اختیار این مجموعه است، بنابراین هیچ نگرانی برای جدیدترین خودروها هم وجود ندارد، چرا که تمامی برنامه های بی ام و به صورت آپدیت اینجا موجود است.


چند قلق برای تعمیر بی ام و که احتمالا نمی دانید! / چگونه با خودروی آلمانی رفتار کنیم؟


بهنام محمدی

آقای محمدی چگونه به مشتریان خود آسودگی خاطر می دهید؟ آیا مشتریان از خدمات شما راضی هستند؟ راستش را بگویید!

کمی می خندد و می گوید: اولا مشتری می تواند در تمام مراحل سرویس، بالا سر خودروی خود حضور داشته باشد و مراحل را از نزدیک ببیند، دوم آن که ما اینجا فقط تعویض کار نیستیم! حتی الامکان سعی می کنیم تعمیر کنیم و خرج اضافی برای کسی نتراشیم. به طور مثال چندی پیش یک مشتری خودروی BMW سری 3 خود را نزد ما آورد، Error مربوط به DSC روشن شده بود، چند جای دیگر خرج تعویض کیت ABS و متعلقات آن را برآورد کرده بودند، در صورتی که این تشخیص استباه بود. این ارور حاصل تنظیم نبودن زاویه فرمان است که در این صورت سنسور زاویه فرمان دستور روشن شدن ارور DSC (سیستم کنترل ترکشن) را صادر می کند، این اشکال با کمترین خرج (یعنی یک میزان فرمان ساده) برطرف شد. در واقع رفع ارور بی ام و نیازمند شناخت عملکرد تک تک سیستم ها است و چون BMW از سیستم های پیچیده ای استفاده میکند انجام اینکار نیازمند تجربه و تخصص هست. البته بنز و پورشه هم از سیستم های ساده ای ندارند ولی از لحاظ ارورها و آلارم ها تفاوت هایی دارند.

چرا تا وقتی می توانیم مشکل را با کارشناسی دقیق حل کنیم، مشتری تاوان و هزینه زیاد بپردازد؟ نمونه این مراجعات زیاد است.

تعمیر بی ام و تهران بهنام

سایر خدمات اینجا چیست؟

ما در این مرکز به جز سرویس و تعمیرات، فروش قطعات یدکی (موتوری و بدنه) به صورت اورجینال هم داریم و اگر احیانا قطعه ای از خودروهای کمیاب را نداشته باشیم، با گذاشتن سفارش در اسرع وقت از خارج برای مشتریان عزیز وارد می کنیم.

انواع خدمات تیونینگ و فروش مکمل های سوخت در این مرکز انجام می شود.

وی افزود که محیط این مرکز استاندارد است و ایمنی کامل برای خودروهایی که به ما سپرده می شود رعایت می شود.

مشکل گیربکس در بی ام و رایج است؟

بله تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و یکی از خدمات رایج تعمیرگاه ما است. متاسفانه جعبه دنده قطعه ای پیچیده و نسبتا گران است که با توجه شرایط موجود تعمیر آن به صرفه تر از تعویض آن است. گیربکس های تیپ ترونیک ب ام و یکی از مهم ترین علل مراجعه به تعمیرگاه است.

آیا مشکل رایج دیگری وجود دارد که مالکان ب ام و با آن مواجه هستند؟

بله تعمیر جعبه فرمان، مشکلات برقی، کد دادن به ریموت سوئیچ، مشکل های زیربندی، سنسور دریچه گاز، سنسور تنظیم زاویه میل سوپاپ دیگر مواردی هستند که هزینه نگهداری بی ام و محسوب میشوند.

آیا تعمیرات تخصصی بی ام و فقط برای اتاق های خاصی است؟

خیر، در واقع برای همه اتاق های ب ام و اینجا تعمیرات تخصصی ارائه می شود. انواع بی ام و X3 ، سری 5 ، سری 3 ، سری 7 ، X4 و X1 و همه اتاق های بی ام و اینجا معاینه و سرویس می شوند.

تعمیر ریموت بی ام و ، تعمیرات تخصصی برق بی ام و ، گیربکس بی ام و ، تجهیزات رفاهی ، چراغ، کولر، دینام، سنسورهای ب ام و و… همگی در این مرکز تخصصی صورت می گیرد. توصیه میکنم مالکان فارغ از مدل خودرو سرویس دوره ای را جدی بگیرند اینکار مثل بیمه می ماند و هزینه نگهداری بی ام و البته هر خودرویی را در طولانی مدت کاهش می دهد.

 

آقای محمدی در بی ام و های مدل بالا یک سری آپشن هستند که فعال نیستند، آنها را فعال می کنید؟

بله دقیقا، برخی از ب ام و ها رادارها و آپشن هایی دارند که فعال نیستند، ما اینجا با به روزترین روش ها آنها را فعال می کنیم. ( بخش تخصصی آپشن بی ام و )

تعمیر ب ام و

و اما خدمات انحصاری جدید: کدینگ ب ام و

یکی از مهمترین بخشهای تعمیرات خودروهای آلمانی، برنامه ریزی و کدگذاری یونیتهای خودروست که باید حتما توسط کارشناس مجرب و با ارتباط مستقیم با کمپانی سازنده خودرو انجام شود. ما مفتخریم که اعلام کنیم در این مرکز برای هرچه بهتر شدن تعمیرات تخصصی توانسته ایم بخش پروگرام وکدینگ خودروهای BMW را راه اندازی کنیم .

این مهم برای اولین بار توسط دستگاه Autologic از نوع پیشرفته assist plus محقق شده است و درآینده نزدیک بخش پروگرام وکدینگ مرسدس بنز را هم عملیاتی خواهیم کرد.


نکاتی که فقط بنز سواران باید توجه کنند!


تعمیر ب ام و بهنام

آئودی ، فولکس واگن و  ولوو:

ورود برندهای دیگری نظیر فولکس واگن ، آئودی و ولوو ،  مارا برآن داشت تا با تجهیز امکانات لازم، آمادگی ارائه خدمات روی این گروه خودروها را نیز داشته باشیم. سرویسهای  دوره ای، تعمیرات برق ، موتور، ایرکاندیشنرو… برای آئودی ، فولکس واگن و ولوو در این مرکز برای مشتاقان و مالکان این خودروهای ارائه می شود.

تعمیرگاه ولوو تهران

کم کردن کیلومتر بی ام و را کشف می کنیم!

جالب اینجاست که کمتر خودروی لوکسی در ایران پیدا می شود که کیلومتر کم نکرده باشد!

این کارنوعی کلاهبرداری مدرن است، چراکه بعضا دیده شده نه تنها به بخش نرم افزاری خودرو صدمه وارد شده بلکه خودرو به دلیل داشتن کیلومتر مجازی، سالهاست که بخشی ازسرویس های اساسی خود راه انجام نداده است. تعویض فیلترسوخت، تعویض روغن ترمز، تعویض فیلترهای کابین، تعویض مبدلهای کاتالیزوری اگزوز و تعویض تایرها بخشی از این سرویس های هستند.

می بینید که اکثراین سرویسها با سلامتی وجان مالک بازی کرده  و بعدا عمر مفید خودرو وقطعات اصلی آن را کم می کند. باید ذکر شود که هیچ برنامه جامع کم کردن کیلومتری وجود ندارد و همگی قابل کشف است. کشف این مورد را به ما بسپارید!

آیا در شهرستان ها هم شعبه ای دارید؟

خیر تعمیرگاه بی ام و ، بنز و پورشه تهران تنها شعبه ما هست  که در یادگار امام شمال قرار دارد. احتمال باز کردن شعبه ای در شهرهای کرج، مشهد و اصفهان وجود دارد ولی تاکنون سعی کرده ایم تمرکز را روی خدمات تخصصی بگذاریم تا اضافه کردن شعب دیگر.

 

متخصصین و کارشناسان ما آماده ارائه هرگونه سرویس به خودروهای بی ام و ، بنز و پورشه هستند.

آدرس: تهران – بزرگراه یادگار امام شمال – داخل مجموعه پمپ بنزین یادگار امام

تلفن:    22366256      –   09121334383   

چند قلق برای تعمیر بی ام و که احتمالا نمی دانید! / چگونه با خودروی آلمانی رفتار کنیم؟

خانه امن ب ام و و خودروهای آلمانی / آشنایی با خدمات تعمیرگاه تخصصی بهنام

پورشه را در ایران چگونه نگهداری کنیم؟

نکاتی که فقط بنز سواران باید توجه کنند!

 

تعمیر ب ام و تعمیر ب ام و

ب ام و بهنام محمدی ب ام و بهنام محمدی ب ام و بهنام محمدی ب ام و بهنام محمدی تعمیرگاه بی ام و بهنام محمدی_BMW repair

برچسب‌ها : 328428528autologicBMWX3X4Z4آئودیآئودی Q5آپشن بی ام وامداد ب ام وامداد بی ام وامداد در محل ب ام وایراد برقیب ام وب ام و سرویسبرق بی ام وبنزبهترین تعمیرگاه بی ام وبهنام محمدیبی ام وتعمیر آئودیتعمیر ارزانتعمیر ب ام وتعمیر ب ام و غرب تهرانتعمیر بنزتعمیر بی ام و تهرانتعمیر تخصصیتعمیر تخصصی برق ب ام وتعمیر سوئیچ ب ام وتعمیر فولکستعمیر موتورتعمیر ولوو تهرانتعمیر پورشهتعمیر گیربکس 528تعمیرگاه ب ام وتعمیرگاه بنزتعمیرگاه بهنامتعمیرگاه بی ام وتعمیرگاه بی ام و تهرانتعمیرگاه بی ام و غرب تهرانتعمیرگاه تخصصی ب ام و بهنامتعمیرگاه تخصصی بی ام و شمال تهرانتعمیرگاه تخصصی بی ام و غرب تهرانتعمیرگاه ماشین آلمانیتعمیرگاه پورشهخدمات خودروخودرو آلمانیخودروی آلمانیدیاگرادار بی ام وسرویس خودروفعال سازی آپشن بی ام وفعال سازی آپشن های ب ام وفولکسفولکس واگنقطعات ب ام وقیمت لوازم بی ام ولوازم ب ام ومرکز خدماتپروگرام ب ام وپورشهکد سوئییچ ولووکدینگکم کردن کیلومترگیربکس ب ام وگیربکس بی ام و

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • سلمان | 04/06/1394 در 14:31

    سلام
    یه سوال دارم،من همیشه مرسدس داشتم، به نظر شما مرسدس یا بی ام دبلیو؟

    • alireza | 05/06/1394 در 00:46

      هر كي سليقه اي داره دوست عزيز…
      ولي مطمئنا بنز بهتره.
      شعار بنز هم اينه.
      the best or nothing
      يا بهترين يا هيج.

  • بهنام | 08/06/1394 در 09:39

    سلام . من BMW سرب 3 دارم ک دقیقا همین ارور را میده ولی با تنظیم فرمان هم درست نشد . به کارخانه ک ایمیل زدم نمایندگی خاصی را در ایران معرفی نکرد

    • mehrdad | 07/10/1394 در 05:43

      با سلام این خطا دلایل مختلف داره گاهی از کثیف بودن سنسور abs و گاهی ناشی از تنظیمات و گاهی ناشی از قطع شدن سیمها اتفاق می افته که مورد سوم معوملا رایجتر هست . گاهی نیز از خرابی و سوختن کیت می تونه باشه اما بهترین کار بررسی کردنه من شیراز هستم و این مورد زیاد برام اتفاق افتاده و مشکل حل شده هر بارم از یکی از این موارد بوده

  • محسن | 22/06/1394 در 16:26

    میخواستم بدونم هزینه های تعمیر و نگهداری بی ام و 530 i مدل 2010 بطور متوسط چقدره؟

    • شایان مرادی | 05/10/1394 در 19:59

      salam
      bastegi be mizane kar karde mashin dare,manzoramhamon kilometrie ke rafte ,albate age kam nashode bashe.rahe in ke befahmid cheghad daghigh rah rafte mashin diage karshenasie

  • mehrdad | 07/10/1394 در 05:48

    سلام .
    از اقای محمدی خواهش میکنم نحوه کار با صفحه کیلومتر bmw را در یک فایل اموزش بدن مواردی مثل
    1)پاک کردن خطای کمبود باد چرخها
    2)ریست کردن خطای تعویض لنت
    3)ریست کردن و نحوه محاسبه کارکرد روغن و لنت و ….
    4)تنظیمات کلید و قفل شدن دربها به شکل تومات و ….

  • پرهام | 01/12/1394 در 08:41

    با سلام خدمت جناب محمدی عزیز
    من قصد دارم یه BMW 330 کروک مدل 2009 حدود 100/000 تا کارکرد بخرم . ممکنه راهنمایی بفرمائید هزینه های نگهداری و سرویسش در ماه چقدر میشه ؟ و اینکه دو دل هستم که X1 2014 بگیرم … در مورد هزینه هاشون میشه راهنمایی بفرمائید .

    با تشکر

  • علىرضا | 02/12/1394 در 22:53

    سلام اگه ميشه لطفا منو راهنماى كنين انطور كه تحقيق كردى بى ام دبلىو ٥٢٨ خرج زيادى داره بيشتر از سالى ٥،٦ ميليون خواستم دوستان راهنماى كنن كه اين موضوع حقيقت داره بنده يالى ١٠٠٠٠ كيلو متر (اكثرا داخل شهر ) رانندگى ميكنم

  • ايدا | 31/03/1395 در 14:53

    سلام آيا بعد از انجام سرويس در مركز شما چراغ دوره اي سرويس از روي مانيتور حذف مي شرد يا فقط در صورت انجام سرويس دوره اي در نمايندگي ها ااين اتاق مي افتد ؟؟

  • مهدی | 13/04/1395 در 18:36

    سلام من bmw 520 i مدل 2005 دارم فن این ماشین همیشه دور تنده و کلا ماشین داغه مشکلش چی هست

    • ali | 05/10/1395 در 02:17

      ham mitoone az relle fan bashe ham unit ham dalayele dg bayad baressi beshe

  • میر جواد | 08/05/1395 در 13:51

    با سلام من x3 2014 دارم میخواستم صندوق عقب را برقی کنم میشه اینکار کرد یا نه واگر میشه هزینه اش را بگین ممنون میشم

  • مجتبی | 05/06/1395 در 13:55

    با سلام

    میخوام یه بی ام w مدل 318 یا 316 سال تولید 1372 بخرم نظرتون در مورد این ماشین چیه و هزینه نگهداری و تعمیراتش چطوره 09192099201

  • روح الله | 07/06/1395 در 21:25

    سلام.
    من بنز C240 مدل 2002 دارم. دود می کند. بعضی ها میگن انژکتور ایراد دارد بعضی میگن سرسیلندر.
    چه کسی وارد است تا ببرم و هزینه اضافی روی دستم نگذارند؟

  • behrooz | 01/07/1395 در 09:34

    با سلام
    من ميخواستم ماشينمو عوض كنم / اما بين z4 28 /پورشه باكستر 2012 /و بنز sl500 2010 نميدونم كدوم انتخاب كنم و بيشتر نظرم رو باكستر هست كه ميگن تعميير نگهداشتش خيلي بالاس و فروشش سخته هزينه حدودا چقدر هست؟ شما قبل خريد كارشناسي انجام ميدين ؟ با تشكر

  • هادی | 09/07/1395 در 01:12

    سلام رغن گریبکس بی ام و 523i مدل 2009 را چقدر کارکرد عوض کنم یه نمایندگی میگه اصن عوض کردن نمیخواد یه نمایندگی میگه روی 100 هزار عوض کن لطفا راهنمایی کنید و هزینه تعویض چقدر میشه؟ممنون

  • امین | 22/07/1395 در 20:26

    سلام خسته نباشید. ببخشید من میخوام یه bmw x4 یا کمری xle بخرم. من از ماشین خیلی استفاده میکنم واسه همین هزینه ش واسم خیلی مهمه. میخواستم بدونم هزینه های سرویس و نگهداری x4 چقده تو سال؟

  • محمد مهدی | 16/08/1395 در 13:34

    سلام دوست من ببخشید من یه راهنمایی میخواستم راجب خرید خودرو که نمیدونم از جهت هزینه نگهداری هر کدوم چه قدر هزینه دارن ولی به جهت تیپ و کلاس زیاد برام تفاوتی نداره مهم اینه که هر دو کلاس سدان و لانگ هستن اولی mercedes s500 سال 2005 با حد اکثر 200 هزارتا کارکرد و دومی BMW 745 سال 2005 اینم حداکثر با دویست هزار تا کار کرد من در گرجستان زندگی میکنم و قیمت هر دوی اینها بسیار اینجا معقول هست نهایتا 25 میلیون تومان ولی خب ظاهر بی ام رو بیشتر دوست دارم اما خود این گرجیا میگن توی بی ام دبلیو یه عطسه کنی چراغ آلارمش روشن میشه و هزینه ی نگهداریش بسیار بالاست و بازم همه به اتفاق میگن مرسدس مرگ نداره ولی خب من دوست داشتم با متخصصین کشور خودم مشورتی داشته باشم ، ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

  • مانی مصباحی | 29/08/1395 در 13:09

    سلام وعرض ادب
    جناب محمدی عزیز
    من یک بنز سی کلاس دارم 240 الان چند روزی هست زمانی که ماشین رو روشن میکنم چند دقیقه اول حدود 3الی 4 دقیقه گاز میدهم یا فرمان رو میچرخانم یک صدای قیچ قیچ میده بعد خوب میشه
    لطف میفرمایید راهنمایی کنید ویا در صورت صلاح دید خدمت شما شرف یاب بشم سپاس

  • نادر شعاری | 20/09/1395 در 00:36

    سلام جناب محمدی من یک X4 مدل 2016 دارم میخواستم بدونم برای پاک کردا اهنگهای روی هادر ماشین چکار باید بکنم ممنون میشم جواب بدید با سپاس

  • Vahid | 30/09/1395 در 17:52

    سلام، جناب محمدی، من یک ۳۲۰ مدل۲۰۰۶ دارم، موقع تعویض روغن، بجای ۵لیتر ،۶لیتر روغن ریختن، ماشین شروع به دود سفید کرده،۱لیترشو کم کردم، هنوز دود برطرف نشده،

  • Vahid | 30/09/1395 در 17:53

    سلام، جناب محمدی، من یک ۳۲۰ مدل۲۰۰۶ دارم، موقع تعویض روغن، بجای ۵لیتر ،۶لیتر روغن ریختن، ماشین شروع به دود سفید کرده،۱لیترشو کم کردم، هنوز دود برطرف نشده، چه کار کنم؟

  • حسین نیکایی | 01/10/1395 در 23:52

    سلام من همکار شما هستم بی ام و 2008 x3سیستم ایمنی تو موتور داره که در سرما سیستم برق وسوخت رو قطع کنه که به مجرد قرار دادن خودرو درافتاب ماشین روشن میشه یا باید بایک سشوار جلوی محوطه موتور رو گرم کنیم تا روشن بشه ممنون اگه راهنماییم کنید 09125136415

  • محمد | 02/10/1395 در 00:18

    سلام.ببخشید من گرنجور داشتم الان فروختم میخوام 320iبخرم ولی میگن که هر 4هزار باید روغن عوض کنی و خرج هر سرویسش ۲ میلیونه آیا راسته.بعد خرج هر بار عوض کردن چقد میشه و هر چند هزار باید عوض بشه

  • pouyata | 06/10/1395 در 18:44

    دوستان من ميخوام يه bmw 320 مدل 2006 بخرم با ١١١هزارتا كاركرد به نظر شما ميازه هزينه كرد؟ و اين كه هزينه هاش چجوريه !؟ مرسي

  • علیرضا ظاهری | 13/10/1395 در 14:48

    با سلام اگر کسی بخواهد آنجا آموزش ببیند چگونه است؟
    09393210999

  • پویان | 14/11/1395 در 21:37

    سلام میشه متوسط هزینه بی ام و 328iو528iو320 رو بگید اینجا چون واقعا این سوال بیشتر ادمهایی هست که میخوان این ماشینارو بخرن لطفا این برآورد هزینه رو در سال بگید ممنون

  • esi | 15/12/1395 در 23:27

    سلام و خسته نباشید من می خواستم بی ام و x3 مدل 2008 &2009 خریداری کنم لطفا راهنمایی کنید هزینه تعمیر و نگهداری این خودرو در سال تقربیا چقدر می باشد .من استفاده زیادی از ماشین میکنم تقریبا سالی 30000 کیلومتر به بالا

  • Nima | 18/12/1395 در 00:06

    سلام ، من میخاستم حدود ۱۰۰ میلیون تومن ماشین بخرم و یکی از گزینه هام ۳۲۰i هست،با این قیمت میتونم یه مدل ۲۰۰۶ بخرم میخاستم در مورد هزینه هاش و اینکه آیا خرید این ماشین با این مدل کار درستی هست یا نه راهنماییم کنید

  • عليرضا | 09/01/1396 در 13:45

    سلام
    من ميخوام يك بي ام دبليو كاركرده بخرم ، بيارم ماشينو اونجا ، تست سلامت ماشين از همه لحاظزميگيريد ؟

  • آرمان | 15/01/1396 در 00:13

    سلام
    من يه bmw x3 مدل 2015 دارم و يه مشكلي دارم ، حدود ٣ هفته پيش ارور پنچر بودن چرخ ها رو داد در حالي كه پنچر نبود و تنظيم باد كردم و ريستش كردم و ارورش رفت ، بعد دو سه روز پيش دوباره همين ارور رو داد ولي دوباره ريستش كردم،
    ميخوام ببينم علت خاصي داره؟ چرا اين ارور رو ميده؟

  • امید | 21/01/1396 در 00:59

    سلام من bmw i8 دارم و میخواستم ببینم شما از عهده قطعات و کلا تعمیر این ماشین برمیایید یا اگه خراب شد یا صدمه دید خداحافظ

  • امیر | 06/03/1396 در 13:21

    سلام …خسته نباشید جناب محمدی ..من بی ام و ۵۲۰ مدل ۲۰۰۵ دارم ..چند روزه که مانیتور ماشین یک دفعه قطع میشه و بعد از چند دقیقه وصل میشه …علت چیه ؟

  • علي | 19/03/1396 در 20:26

    ميخواستم بدونم مدت تعويض كاتاليزور درايودي چند كيلومتر هست

  • علي | 19/03/1396 در 20:30

    علت تكان خوردن دورموتور چيست

  • هادی | 02/07/1396 در 03:16

    علت بهم ریختن کلیه اپشن های موتور روشن میشه ولی دنده نمیره وبقیه اپشن ها اینطورین بی اوی 428iچیه

  • محمد نیسی | 10/07/1396 در 14:46

    سلام لکسوسnx300h دارم، خیلی به بنزe200 علاقمندم،البته توان خرید یک 2015 را دارم، اما از هزینه های جانبی ان میترسم، کارکرد بنده فقط اخر هفته ها شاید یک یا دو بار مهمانی رفتن باشد و 4یا5ماهی یک بار یک مسافرت متوسط، برای یک سال چه هزینه هایی دارد و آیا می ارزد که لکسوس را بفروشم؟

  • جواد | 22/07/1396 در 01:12

    لطفا در مورد موارد زیر در bmw 530iراهنمایی کنید
    )پاک کردن خطای کمبود باد چرخها
    2)ریست کردن خطای تعویض لنت
    3)ریست کردن و نحوه محاسبه کارکرد روغن و لنت و ….
    4)تنظیمات کلید و قفل شدن دربها به شکل تومات و ….

  • Amin | 19/08/1396 در 20:58

    سلام وقتتون بخیر
    من میخواستم مدل اتومبیل خودم رو از مدلهای کره ای به آلمانی عوض کنم
    و قصد خرید ی bmw کم کارد رو دارم تا مبلغ ۹۰-۱۰۰ میلیون تومان
    میشه راهنمایی کنید
    با عنایت به اینکه قطعاََ قطعاََ مدل پایینتر بایستی خرید و این یعنی عمر زیاد ماشین و به خرج افتادن اون
    اطلاعاتی ندارم و با اطلعات ناقص اطرافیان همه من رو از این کار منع کردن
    لطفاََ مثل صداقتی که در بیان دارید بنده رو راهنمایی کنید

  • بهنام | 15/09/1396 در 16:08

    سلام دوستان می خوام bmw518iبخرم می خواستم هزینه تعمیرات چطوریه

  • امیر | 10/10/1396 در 00:53

    سلام.من در نظر دارم یه x3سه لیتری مدل 2007-2008بخرم.با توجه به اینکه استفادم در سال حدود۱۵۰۰۰کیلومترها و دوست ندارم یه پام تو تعمیرگاه باشه به نظر شما با بودجه۱۲۰ میلیون و ماشینهای موجود در بازارآیا خرید این ماشین صلاحه؟

  • حامد | 12/10/1396 در 23:05

    سلام من یه بی ام و ایکس ۳ مدل ۲۰۱۴خریدم بنظرم صدای موتورش در حال ایستادن زیاده و یکم ناکوک هست این مورد طبیعیه ؟ ماشین ۶۰هزار کیلومتر کارکرده البته زمان خرید به کارشناس نشون دادم و ایشون موتور رو سالم تشخیص دادند

  • مهدی.پ | 26/10/1396 در 19:22

    سلام جناب محمدی. در حال حاضر خودروی تویوتا کمری glx مدل 2008 سوارم. خودرو خوبیه ولی چون تو شمال زندگی میکنم بحث ارتفاع یکم اذیت میکنه. میخوام شاسی بلند بگیرم و مد نظرم اسپورتج کیا و ب ام و مدل 2008 یا 2009 x3 هستش. راهنمایی میکنین کدوم بهتره و اینکه خودم ب ام و رو ترجیح میدم ولی از هزینه هاش یکم میترسم. از اینکه هی بخوام ببرمش برای سرویس یکم نگرانم میکنه. شما چی پیشنهاد میکنی . دوستان هم اگه کسی ب ام و x3 داره 2008 تا 2010 یکم اطلاعات بده. ممنونم

  • پویا | 29/10/1396 در 00:53

    با سلام. علت اینکه در هنگام پر گاز دوده سیاه از اگزوز خارج میشه چی میتونه باشه.ماشین ب ام دبلیو سری ۵ مدل ۲۰۰۵

  • حسین | 07/11/1396 در 18:20

    با سلام میخواستم بپرسم شما مدلهای کلاسیک رو هم تعمیرات دارید؟مثلا bmw e21 سری3.

    • شاهین | 14/12/1396 در 15:39

      حسین جان قطعات ماشین پیدا میشه ؟؟

  • شاهین | 14/12/1396 در 15:37

    سلام من میخوام ۳۲۰ قدیمی بگیرم میخپاستم ببینم بابت یدکی و تعویض قطعات به مشکل میخورم یا پیدا میشه اگر جایی هست معرفی کنید ممنون میشم

  • رسول | 19/09/1397 در 19:32

    سلام خواستم بدونم کلید روی bmw 528 i مدل ۲۰۱۴ قابل نصب هست تو ایران انجام میشه

    • javankhodro | 18/02/1398 در 10:00

      لطفا با شماره 09121334383 تماس بگیرید

  • حسین | 29/09/1397 در 02:04

    سلام
    صدای زوزوی خیلی کم که وقتی پا رو از روی گاز بر میداریم شروع میشه و در حالت خلاص N خبری ازش نیست میتونه نال دسته موتور و دسته گیربکس باشه یا از کاسه نمد زیر ساعت گیربکسه یا از دیفرانسیل
    ماشین ایکس فور ۲۰۱۵ کارکرد ۴۰۰۰۰۰ واقعی
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • javankhodro | 18/02/1398 در 10:00

      لطفا با شماره 09121334383 تماس بگیرید

    • ایمان | 19/07/1398 در 03:45

      سلام
      اگر دنده ها درست تعویض می‌شوند و اگزوز دود و روغن بیرون نمیاد جای نگرانی نیست . با توجه به کیلومتر ماشین عایق آلومینیومی اگزوز که کنار خروجی موتور است خشک شده و احتمالا ترک برداشته و صدای وز وز میده . فقط کافی است کاور آلومینیومی تعویض بشه و از انجایی که پیچهاش خشک است ممکنه یه قلاویز هم برای خارج کردن پیچهای شکسته نیاز بشه.

  • Farhad | 25/05/1399 در 04:12

    سلام یه bmw740iمدل2007دارم صندوق عقبش قفل شده باز نمیشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • javankhodro | 25/05/1399 در 13:34

      این اشکال قابل رفع است، لطفا با شماره 09121334383 تماس بگیرید

کیوسک مطبوعاتی