پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عوارضی های آزادراه ها

عوارض مسیر تهران – اصفهان – تهران هزار تومان گران تر شد

پس از افزایش قیمت عوارض مسیر های تهران – پردیس و اندیمشک – خرم آباد، عوارض مسیر تهران – اصفهان – تهران هم با افزایش قیمت همراه شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو افزایش قیمت عوارض مسیر تهران – اصفهان – تهران ۱۰۰۰ تومان اعلام شده و در مقاطع مختلف این آزادراه، این تغییر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۸

پس از افزایش قیمت عوارض مسیر های تهران – پردیس و اندیمشک – خرم آباد، عوارض مسیر تهران – اصفهان – تهران هم با افزایش قیمت همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

افزایش قیمت عوارض مسیر تهران – اصفهان – تهران ۱۰۰۰ تومان اعلام شده و در مقاطع مختلف این آزادراه، این تغییر بها نیز دیده می شود.

آن طور که مشخص است، از ابتدای شهریور امسال مجوز افزایش قیمت عوارض های آزادراهی صادر شده و هم اکنون، در تمام این دسته از مسیرها این افزایش بها اعمال شده است.

نکته قابل توجه این که افزایش قیمت های اعلام شده برای نخستین بار توسط گزارش های مردمی در اختیار رسانه ها قرار گرفته، این در حالی است که نهادهای مسئول، فهرست کامل این افزایش قیمت ها را در روزهای گذشته منتشر کرده اند.

از یکم شهریور ۹۸ اعمال این افزایش قیمت ها، در برخی محورها اعتراض رانندگان را در پی داشته است. البته این اعتراض ها به درگیری منجر نشده و نارضایتی عمومی نیز به شکل نمادین مانند بوق های دست جمعی رانندگان در عوارضی اندیمشک و… دیده شده است.

انتهای پیام/ منبع: اسب بخار

تدوین سند راهبردی حمل و نقل هوشمند طی 2 سال آینده

کمربندی دوم تهران سال آینده آماده بهره برداری است

عملیات عمرانی آزادراه تهران-شمال به پایان رسید

فضای رقابتی میان تاکسی های رسمی و اینترنتی منصفانه نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی