پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S3 (1)

ریفاین S3؛ کراس اوور جمع و جور شرکت چینی JAC

کراس اوور اقتصادی جی ای سی (جَک) اس 3 محصولی است که از سال 2013 روی خط تولید کمپانی چینی قرار دارد. به تازگی تصاویری از نسخه جدید این خودرو منتشر شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جی ای سی (جَک) اس 3 خودرویی است که از سال 2013 روی خط تولید کمپانی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۹

کراس اوور اقتصادی جی ای سی (جَک) اس 3 محصولی است که از سال 2013 روی خط تولید کمپانی چینی قرار دارد. به تازگی تصاویری از نسخه جدید این خودرو منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جی ای سی (جَک) اس 3 خودرویی است که از سال 2013 روی خط تولید کمپانی چینی قرار دارد و به واسطه حضور در بازار ایران، برای مخاطبان داخلی نیز کاملا شناخته شده محسوب می شود.

در همین راستا قصد داریم به بررسی نسخه جدید این خودرو با نام ریفاین اس 3 بپردازیم محصولی که با مدل های قبلی تغییرات جدی در طراحی بدنه و بویژه قسمت دماغه داشته است.

جک S3 (3)

طراحان ریفاین اس 3 تلاش کرده اند تا زبان طراحی جدیدی که در محصولات رده قیمتی بالاتر خود به کار گرفته اند را نیز به این کراس اوور اقتصادی وارد کنند.

لذا همانطور که مشاهده می کنید چراغ های اصلی بسیار باریک این خودرو نقش کلیدی در ارائه این زبان طراحی ایفا می کند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4345 میلیمتر در طول، 1765 میلیمتر در عرض و 1640 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2560 میلیمتر است.

ارتفاع خودرو از زمین برابر با 200 میلیمتر و وزن خالص 1300 کیلوگرم است. رینگ ها در حالت استاندارد 16 اینچی هستند.

جک S3 (5)

پیشرانه

در تمامی تریم های این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو 4 با 116 اسب بخار خروجی و گشتارو 150 نیوتن متر استفاده شده است. بیشینه سرعت نیز برابر با 165 کیلومتر در ساعت است.

در بخش جعبه دنده فقط یک انتخاب پیش روی مشتریان قرار دارد و آن نمونه 6 سرعته دستی است که نیرو را به محور جلو انتقال می دهد.

ظرفیت باک برابر با 45 لیتر است و شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 8.3 لیتر، در بزرگراه 5.7 لیتر و در حالت ترکیبی 6.7 لیتر گزارش شده است.

جک S3 (4)

ایمنی

در این قسمت به مواردی مانند: رادار پارک جلو و عقب، ای بی اس و ایی بی دیی، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی، نوربالای تطبیقی، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ و… می توان اشاره کرد.

جک S3 (2)

کابین

در طراحی فضای داخل کابین تلاش شده یک محیط اقتصادی اما قابل قبول ارائه شود. از امکانات کابین می توان به سیستم تهویه غیر اتوماتیک، بلوتوث، نمایشگر سیستم سرگرمی تبلتی، تنظیم الکتریکی صندلی ردیف جلو، استراحتگاه دست، دکمه های تنظیمی کامل روی فرمان، پاورویندزو، برف پاک کن عقب و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

آیا پای این شرقی های قدبلند به ایران می رسد؟/ پیش‌بینی ترکیب جدید بازار خودروهای شاسی‌ بلند در آینده دور و نزدیک

کرمان موتور کاتالوگ جک T8 را منتشر کرد

دریافت 4 ستاره کیفی توسط 5 خودرو/ پژو 2008 همچنان تنها خودرو 5 ستاره بازار

با جک X8 آشنا شوید/ بزرگ ترین محصول جک در سری X چه مشخصاتی دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی