پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آشنایی با موتورسیکلت های دوک ۱۲۵ و ۳۹۰

کمپانی KTM در این سالها نشان داده که در طراحی موتورسیکلت های سری دوک توجه ویژه ای داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کمپانی KTM در این سالها نشان داده که در طراحی موتورسیکلت های سری دوک توجه ویژه ای داشته به این ترتیب که کمتر کسی‌ پیدامی شود که این سری از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۹

کمپانی KTM در این سالها نشان داده که در طراحی موتورسیکلت های سری دوک توجه ویژه ای داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کمپانی KTM در این سالها نشان داده که در طراحی موتورسیکلت های سری دوک توجه ویژه ای داشته به این ترتیب که کمتر کسی‌ پیدامی شود که این سری از موتورسیکلت ها برایش جالب و جذاب نباشد.

حالا اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مجذوب موتورسیکلت های سری دوک شده اید و قصد خرید یکی‌ از‌ مدل های ۱۲۵ یا۳۹۰ را دارید باید این خبر را به شما بدهیم که هر دو محصول موردنظر برای سال 2021 به استاندارد آلایندگی یورو ۵ ارتقا یافته است.

برای موتورسواران تازه کار، 125 Duke با 15 اسب‌بخار قدرت، امکان پیمایش 300 کیلومتر مسافت با یک باک و سیستم تعلیق WP باکمک‌های تنظیم‌پذیر با وزن می‌­تواند گزینه مناسبی باشد.

سیستم ترمز با ABS دوکاناله و دیسک‌های 300 و 230 میلی‌متری در محورهای جلو و عقب به همراه رینگ‌های 17 اینچی جزء سایرامکانات این موتورسیکلت به شمار می‌­آید.

اما اگر 125 به نظر کوچک می­‌آید، شرکت KTM مدل دوک 390 را هم آماده عرضه دارد. قدرت این مدل در سال 2021 به 44 اسب‌بخارافزایش یافت ضمن این‌که پدال گاز ارتقا یافته، سیستم ترمز ABS، دیسک ترمزهای ByBre ، سیستم تعلیق WP با فناوری کارتریج وکمک فنر 150 میلی‌متری تنظیم‌پذیر عقب هم جزء سایر ویژگی‌های این مدل محسوب می­‌شود.

مدل‌های 125 و 390 در سال 2021 با رنگ‌های سفید یا خاکستری قابل انتخاب هستند و همان‌طور که از محصولات KTM انتظار می­‌رود، امکان سفارش جزئیات و رینگ‌های نارنجی برای بدنه این مدل‌ها نیز وجود خواهد داشت.

به هرحال متخصصان این شرکت اتریشی نهایت تلاش خود برای ایجاد شباهت میان این دو مدل کوچک با سایر محصولات بزرگ KTM را بکار گرفته‌اند ضمن این‌که وعده عرضه یک مدل بزرگتر از سری دوک نیز داده شده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی