پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیگنیتی (1)

دیگنیتی تا قبل از پایان بهمن ماه وارد بازار می شود

مدیر عامل گروه بهمن از آغاز فروش محصول جدید این شرکت تا پایان سال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بیوک علیمرادلو، مدیر عامل گروه بهمن، در خصوص برنامه‌های توسعه محصولات گروه بهمن اظهار کرد: گروه بهمن دو محصول سواری دارد؛ محصول اول دیگنیتی و دیگری فیدلیتی که امیدواریم این دو محصول را […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۹

مدیر عامل گروه بهمن از آغاز فروش محصول جدید این شرکت تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بیوک علیمرادلو، مدیر عامل گروه بهمن، در خصوص برنامه‌های توسعه محصولات گروه بهمن اظهار کرد: گروه بهمن دو محصول سواری دارد؛ محصول اول دیگنیتی و دیگری فیدلیتی که امیدواریم این دو محصول را با تیراژ بالا تولید کنیم؛ قطعا به دنبال یک ماشین سدان هم هستیم که تا سال آینده عرضه کنیم؛ راهکاری که برای توسعه محصولات پیش‌بینی کردیم این است که خود را وابسته به یک برند خاص نکنیم که دچار مشکلات گذشته نشویم.

وی ادامه داد: در رابطه با خودروهای تجاری هم همین مسیر را طی می‌کنیم تا بتوانیم روی محصولات تجاری که طراحی و تولید خودمان خواهد بود متمرکزشویم؛ در زمینه اتوبوس هم احتمالا تا پایان سال جاری مسایل اولیه را حل کنیم و سال آینده وارد بازار اتوبوس خواهیم شد و خودروهای تجاری مسافری را در قالب شرکت اسنا در برنامه خود داریم.

مدیر عامل گروه بهمن در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت بازگشت به برجام احتمال همکاری با دو شرکت قبلی وجود دارد یا خیر اظهار کرد: اگر شرایط همکاری وجود داشته باشد، قطعا این کار را خواهیم کرد اما طوری قدم بر می‌داریم که دقت بیشتری داشته باشیم و دچار مشکل نشویم.

علیمرادلو در خصوص میزان داخلی‌سازی محصولات گروه بهمن تصریح کرد: محصولات عموما با 20درصد داخلی‌سازی وارد بازار می‌شود اما امیدواریم این داخلی‌سازی برای فیدلیتی به بالای 57 درصد برسد و حتی تا 60درصد نیز هدف‌گذاری شده است؛ همچنین درخصوص دیگنیتی نیز این رقم حدود 30درصد است.

وی درباره برنامه فروش و تحویل دیگنیتی بیان کرد: قبل از پایان بهمن اولین عرضه‌ها را خواهیم داشت و تحویل هم همان زمان است؛ گفتنی است؛ که پیش بینی شده تا برای سال آینده 3500 دستگاه دیگنیتی تولید شود.

انتهای پیام/ منبع: اقتصاد آنلاین

25 ستاره در آخرین ارزیابی کیفی خودروهای تجاری از آن بهمن دیزل شد

نیومزدا ۳ و پژو ۲۰۰۸ با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

بازدید رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شرکت کروز و گروه بهمن

فیدلیتی، خودروی آینده بهمن موتور

شرایط فروش جدید شرکت بهمن موتور اعلام شد

اجرای طرح هوای پاک ویژه محصولات بهمن موتور آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی