پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات موتورسیکلت سنگین

کشف و توقیف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق

فرمانده یگان امداد از کشف و توقیف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد گفت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد فاتب در حین گشت زنی در محدوده خیابان نبرد با شنیدن آلودگی صوتی به وجود آمده از موتور سیکلتی سریعا وارد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

فرمانده یگان امداد از کشف و توقیف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد گفت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد فاتب در حین گشت زنی در محدوده خیابان نبرد با شنیدن آلودگی صوتی به وجود آمده از موتور سیکلتی سریعا وارد عمل شدن و اقدام به توقیف موتور سیکلت فاقد پلاک کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از بررسی و دستگیری راکب موتورسیکلت که از نوع سوزوکی 1400 و فاقد هرگونه کارت شناسایی و مدارک گمرکی لازم بود، آن را توقیف کردند؛ بنا به نظر کارشناسان، ارزش موتور سیکلت قاچاق 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده یگان امداد با اشاره به اینکه از جمله تخلفات و جرائم برخی افراد تردد با موتورسیکلت های سنگین توام با ایجاد آلودگی صوتی است، گفت: اغلب راکبان موتورسیکلت های سنگین هنگام رانندگی مرتکب تخلفات و حرکات مخاطره آمیز و آلودگی صوتی می شوند که پلیس برای جلوگیری از برهم خوردن نظم عمومی اینگونه موتور سیکلت ها را توقیف می کند.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

آشنایی با موتورسیکلت باس هاس مجهز به پیشرانه 8.2 لیتری!

محکومیت یک میلیاردی قاچاقچی موتورسیکلت !

کاراکتری کوچک برای نامی بزرگ/ نگاهی به موتورسیکلت کاوازاکی Z1000 مدل 2010

آشنایی با 6 سیلندر های 2 چرخ/ رقابت چشم بادامی ها این بار بر سر قدمت

قدرتمند ترین موتورسیکلت های جهان را نام ببرید!/ از دامون برقی تا کاوازاکی 1400 سی سی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی