پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز تعمیرات بوگاتی (2)

ساختمان پزشکان بوگاتی چه شکلی است؟

محصولات بوگاتی همانطور که در زمره خودروهای سوپراسپرت و ابرخودروهایی قرار می گیرند که از مهندسی پیچیده ای بهره مند هستند لذا تعمیر و نگهداری این خودروها نیازمند برنامه خاصی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یکی از ویژگی های محصولات بوگاتی، مهندسی پیچیده این خودروها بوده، البته از پیشرانه 8 لیتری 16 سیلندر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

محصولات بوگاتی همانطور که در زمره خودروهای سوپراسپرت و ابرخودروهایی قرار می گیرند که از مهندسی پیچیده ای بهره مند هستند لذا تعمیر و نگهداری این خودروها نیازمند برنامه خاصی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یکی از ویژگی های محصولات بوگاتی، مهندسی پیچیده این خودروها بوده، البته از پیشرانه 8 لیتری 16 سیلندر تجهیز شده به 4 توربوشارژ این خودروها که قدرتی بیش از هزار اسب بخار تولید می کند.

یقینا چنین پیشرانه هایی نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی خواهند بود به همین علت خودروساز فرانسوی اقدام به تدارک برنامه Bugatti Passeport Tranquillité نموده تا خیال مشتریان را از عملکرد صحیح خودرویشان آسوده سازد.

مرکز تعمیرات بوگاتی (3)

لذا این خودروساز برنامه ای برای سرویس و نگهداری برای این سوپراسپرت ها در نظر گرفته که می تواند در مدت 2 یا 4 سال انجام شود اما صرف نظر از این‌که کدام یک از این دو سفارش داده شود، هرکدام شامل انجام یک سرویس جامع سالیانه توسط تکنسین فنی بوگاتی خواهد بود. علاوه بر سرویس فنی، این برنامه شامل سرویس جاده‌­ای و مجموعه قطعات با برند بوگاتی نیز خواهد بود.

مسئولان شرکت بوگاتی از این مسئله آگاه هستند که محصولات این برند به صورت مداوم مورد استفاده مالکان قرار نمی­‌گیرد، همچون بسیاری از نمونه‌های مدل ویرون که اکنون در پارکینگ مجموعه‌داران حضور دارند. در برنامه جدید سرویس و نگهداری از خودروهای بوگاتی به این دسته از خودروها نیز توجه شده تا از صحت عملکرد فنی و عمر قطعات آن‌ها اطمینان حاصل شود.

مرکز تعمیرات بوگاتی (4)

قای Trevor Hodgson-Phillips که ریاست تجارت جهانی شرکت خودروسازی بوگاتی را برعهده دارد، برنامه Bugatti Passeport Tranquillité را عاملی برای فراهم نمودن اطمینان خاطر مالکان مدل‌های ویرون و شیرون از حفظ و نگهداری سلامت خودرویشان دانسته است.

اگر موارد عنوان شده برای مالک بوگاتی کافی به نظر نرسد، خودروساز فرانسوی امکان امداد جاده­‌ای را نیز فراهم کرده است. در صورت بروز هرگونه ایراد فنی در خودروهای این برند، تنها یک تماس از سوی مالک کافی است تا خودروی موردنظر به نزدیک‌ترین محل سرویس منتقل شود.

به نظر می‌­رسد بوگاتی با ترتیب دادن این برنامه سرویس و نگهداری قصد دارد علاوه بر افزایش رضایت خاطر مشتریان فعلی، نظر خریداران برندهای رقیب را نیز به سوی خود جلب نماید.

انتهای پیام/ منبع: باما

کلکسیون های رویایی!/ نگاهی به جذاب ترین و ارزشمندترین مجموعه های اتومبیل (قسمت اول)

این شما و این هم سفینه ای به نام بوگاتی بولاید

بازیکن جدید کلکسیون خودروهای رونالدو مشخص شد

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

دیوانه به قفس پرید!/ بوگاتی شهر مولشایم فرانسه را با گران ترین خودروی جهان تزیین کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی