پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت محصولات پرشیا خودرو

جشنواره سراسری معاوضه (خرید و فروش) خودرو ب ام و شما در پرشیا خودرو

به اطلاع مشتریان محترم می رساند “جشنواره سراسری معاوضه (خرید / فروش) خودرو ب ام و Trade In Your BMW” توسط شرکت پرشیا خودرو در روزهای 29 الی 31 اردیبهشت ماه 1400 در شهر تهران در دفتر مرکزی و همچنین در سراسر کشور در نمایندگی های رسمی پرشیا خودرو برگزار می شود. به گزارش پایگاه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

به اطلاع مشتریان محترم می رساند “جشنواره سراسری معاوضه (خرید / فروش) خودرو ب ام و Trade In Your BMW” توسط شرکت پرشیا خودرو در روزهای 29 الی 31 اردیبهشت ماه 1400 در شهر تهران در دفتر مرکزی و همچنین در سراسر کشور در نمایندگی های رسمی پرشیا خودرو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این جشنواره، شرکت پرشیا خودرو این امکان را برای دارندگان خودرو ب ام و که تمایل به تعویض خودروی خود را دارند، فراهم کرده تا از طرح ” تعویض خودرو نو و کارکرده پرشیا خودرو ” استفاده نمایند. خودروهای موجود در این جشنواره با ” گواهینامه کارشناسی پرشیا خودرو ارائه خواهند شد.

همچنین در مدت زمان این جشنواره، شرایط خرید نقد و اقساط خودرو ب ام و و مینی برای افرادی که مایل به خرید باشند فراهم است. علاقمندان می توانند ضمن حضور در این جشنواره جذاب و خرید یا فروش خودروهای ب ام و، از خدمات و تخفیف های اختصاصی این جشنواره بهره‌مند شوند.

تخفیف ها و خدمات در این جشنواره شامل بخش های مختلف به شرح موارد ذیل می باشد:

10 درصد تخفیف جهت کاور بدنه ، سرامیک و کیت در بخش خدمات تیونینگ

30 درصد تخفیف کل برای خرید گارانتی 3 ساله جهت خودروهای موجود در جشنواره

25 درصد تخفیف خرید گارانتی و BSI به همراه 1 سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتریان دارای BMW/MINI

اختصاص پکیج لوازم اکسسوری و لایف استایل به ارزش 12 تا 15 میلیون تومان به خریداران خودرو (به همراه 4 عدد ادتیو اورجینال ب ام و به صورت رایگان)

ارائه ووچر 10 درصد تخفیف در خرید اکسسوری و لایف استایل جهت تمامی بازدید کنندگان جشنواره

انجام2 سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتری خریدار خودرو (دارای گارانتی 2 ساله)

انجام 4 سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتری خریدار خودرو (دارای گارانتی 3 ساله)

ارائه بیمه نامه شخص ثالث با 5 درصد تخفیف ، بیمه نامه بدنه با 40 درصد تخفیف ، بیمه عمر و پس انداز با 10 درصد تخفیف ، بیمه مسئولیت با 20 درصد تخفیف.

مشتریان و علاقمندان در شهر تهران نیز می توانند از تاریخ 29 الی 31 اردیبهشت ماه 1400 با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج، از فرصت فوق العاده این جشنواره جهت خرید یا فروش خودرو استفاده نموده و از خدمات و تخفیف های گسترده و متنوع بهره مند شوند.

همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره (کد شهر 021 ) 4591 داخلی 3 بخش فروش تماس حاصل نموده و یا به وبسایت ما به آدرس (persiakhodro.ir) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

آخرین‌‌ وضعیت شرکت های واردکننده‌ خودرو در کشور

آغاز به کار نمایندگی فروش محصولات پرشیا خودرو کد 150 شهر تهران (الهیه)

خانه امن ب ام و و خودروهای آلمانی / آشنایی با خدمات تعمیرگاه تخصصی بهنام

برای ارتقاء و توسعه برند پرشیا خودرو تلاش خواهیم کرد

آغاز فروش ویژه محصولات پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی