پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سعید اوحدی

عملیاتی شدن واگذاری خودرو به جانبازان و خانواده شهدا پس از ۱۰ سال/ تحقق یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ایدرو و شرکت‌های خودروساز با بنیاد شهید گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای بند «ز» تبصره «۷» قانون بودجه ۱۴۰۰ است که موضوع این بند بیش از ۱۰ سال است بر زمین مانده و عملیاتی نشده است. به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۸ تیر ۱۴۰۰

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ایدرو و شرکت‌های خودروساز با بنیاد شهید گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای بند «ز» تبصره «۷» قانون بودجه ۱۴۰۰ است که موضوع این بند بیش از ۱۰ سال است بر زمین مانده و عملیاتی نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید اوحدی در این آیین که با حضور وزیر صمت، رییس هیات عامل ایدرو، مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو وسایپا) برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: این تفاهم نامه در راستای هماهنگی و همکاری در واگذاری خودرو به جانبازان، خانواده‌های معظم شهداء و مدافعین حرم توسط دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و شناسایی جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران متقاضی جهت بهره مندی از خدمات مندرج در تفاهمنامه بر عهده بنیاد شهید است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: این بنیاد کار معرفی ایثارگران واجد شرایط به شرکت های ایران خودرو سایپا را انجام می‌دهد و پرداخت ثمن خودرو توسط ایثارگران و یا تامین کننده تسهیلات از تعهدات بنیاد است.

اوحدی گفت: خودروها بر اساس برنامه زمان بندی شده تحویل داده می‌شود و خانواده شهداء بر این اساس اولویت بندی می ‌شوند.

وی همچنین تصریح کرد: این موضوع یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری بوده است که به حمدالله محقق شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: اقساط واگذاری پنج ساله است و امیدواریم که پیگیری‌های لازم با تعامل بانک مرکزی در این راستا انجام شود.

انتهای پیام

تارا چند؟ | آمار تولید و قیمت تارا ایران خودرو اعلام شد

رشد ۲۲ درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه

دلایل افزایش هزینه پارکینگ/ تبلیغات در حوزه خدمات پس از فروش

برندگان پیش فروش یک ساله ایران خودرو مشخص شدند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی