پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی ایران خودرو

طراحی محصول کراس اوور جدید ایران خودرو نهایی شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از نهایی شدن محصول کراس اوور جدید این مجموعه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو افزایش ظرفیت تولید خودروهای سواری را از گام های مثبت ایران خودرو دانست و گفت: امسال در نظر داریم برنامه متنوعی برای تولید خودروهای سواری داشته باشیم […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ تیر ۱۴۰۰

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از نهایی شدن محصول کراس اوور جدید این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو افزایش ظرفیت تولید خودروهای سواری را از گام های مثبت ایران خودرو دانست و گفت: امسال در نظر داریم برنامه متنوعی برای تولید خودروهای سواری داشته باشیم و بتوانیم خودروهای جدید به بازار عرضه کنیم. در سال 1400 حدود 170 هزار دستگاه از خودروهای ایران خودرو، خودروهای جدید خواهند بود.

این مقام مسئول با تشریح عرضه خودروهای جدیدی و رونمایی از محصولات جدید این خودروسازی در سال 1400، بیان کرد: خودروهای جدیدی که امسال به بازار عرضه خواهند شد شامل تارا با گیربکس دستی و اتوماتیک، خودرو رانا پلاس 6 سرعته با سقف شیشه ای است. خودروهای جدیدی که در خانواده پژو هستند را با گیربکس دستی و اتوماتیک ارتقا خواهیم داد و به بازار عرضه خواهیم کرد و سعی کرده ایم که بتوانیم خودروهای جدید مانند وانت کار را تولید کنیم.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به برنامه های ایران خودرو در خصوص تولید وانت های سواری، ادامه داد: برنامه داریم در آذرماه وانت کار به تولید انبوه برسد و با شرایط کاملا مناسبی به بازار عرضه خواهند شد. بحث خودرو کراس اووِر را داریم که اکنون مراحل طراحی آن به پایان رسیده است و در حال نهایی کردن آن هستیم که در ماه های آتی رونمایی می شود و در اوایل سال 1404 به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، عرضه تارا با گیربکس دستی از چند روز آینده انجام خواهد شد و گیربکس اتوماتیک هم بر اساس وعده ای که داده شده تا پایان شهریور به بازار عرضه خواهد شد.

مقیمی با اشاره به برنامه ساخت خودروهای سنگین گفت: تولید خودروهای سنگین نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد داشته است و این مسئله درحالی رخ داده است که سال 99 نسبت به سال 98 نیز رشد 67 درصدی داشته که نشان می دهد ظرفیت توانمندی مهندسی و تکنسین داخلی خوبی در کشور داریم.

انتهای پیام \ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اجرایی شدن بند «ز» تبصره«۷» قانون بودجه ۱۴۰۰/ داخلی سازی ۱.۵ میلیارد دلار از قطعات مرتبط با صنعت خودرو

عرضه ۳۰ هزار دستگاه خودرو به مشمولین واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید

عملیاتی شدن واگذاری خودرو به جانبازان و خانواده شهدا پس از ۱۰ سال/ تحقق یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی