بهبود ۱۰ نمره ای شاخص رضایت مشتریان راناپلاس

محصول رانا پلاس در شاخص رضایت مشتریان بهبود ۱۰ نمره ای را نسبت به محصول رانا به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس آخرین نظرسنجی و ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول رانا پلاس علاوه بر بهبود ۱۰ امتیازی در شاخص رضایت مشتریان (CSI) و کاهش ۱۲ نمره ای در شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان(IQS)، در شاخص طراحی و چیدمان خودرو (APEAL) به میزان ۴۰ نمره در مقایسه با محصول رانا رشد کرده است.

ارتقای رانا پلاس، حاصل تغییرات اعمال شده در محصول، براساس ارزیابی و سنجش نیازمندی و مطالبات مشتریان است.

شاخص«طراحی و چیدمان خودرو»، شاخصی بین المللی است که میزان مطلوبیت طراحی، ظاهر و چیدمان خودرو را ارزیابی کرده و به خریدار نیز کمک می‌کند تا از نظر ظاهری، چیدمان و عملکرد اجزای خودرو را مورد ارزیابی قرار دهد.

ارتقای ۴۰ نمره‌ای امتیاز رانا پلاس در این شاخص براساس تغییرات و بهبودهای حاصل شده در خودروی رانا پلاس نسبت به رانای معمولی شامل استفاده ازکروز کنترل، بهبود غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی (MFC)، استفاده از مجموعه چراغ‌های جلو، عقب و جلو پنجره طرح جدید، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک) است.

هم چنین برخورداری از مجموعه داشبورد (بهبود گرین)، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی، آینه‌های جدید راهنما دار و برقی‏، دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح ۲۰۶، مجموعه صندلی‌ها با روکش جدید مشابه ۲۰۷، مجموعه جدید ‏کلیدهای ‏شیشه‏ بالابر درها، مجموعه رودری‌های جدید و اتصالات ایزوفیکس از جمله سایر تغییرات و بهبودهای حاصل شده در خودروی رانا پلاس به شمار می رود.

انتهای پیام

افتتاح چند پروژه خودکفایی قطعات در شرکت کابل خودرو سبزوار

افزایش ایمنی پژو ۲۰۶ در برابر سرقت

ایده های طلسم شده!/ پای این خودروهای ایرانی هرگز به خط تولید نرسید

عرضه رانا با سقف شیشه ای و گیربکس 6 سرعته

اهمیت حفظ میراث/ چرا نام خودروهای ایرانی به یک نسل محدود می‌شود؟

بازنگری پرفایده بر فرآیندهای مهندسی/ شرکت‌های دانش‌بنیان به یاری زیر ساخت‌های صنعت خودرو می‌آیند

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!