پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن موتور

عرضه چهار محصول جدید از سوی بهمن موتور

مهندس محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به افزایش تولید خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ سه محصول جدید به سبد محصولات تولیدی بهمن موتور اضافه می‌گردد که شامل یک خودرو SUV, یک سواری و خودروی ون باری (Cargo Van) و یک SUV در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ست. به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

مهندس محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به افزایش تولید خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ سه محصول جدید به سبد محصولات تولیدی بهمن موتور اضافه می‌گردد که شامل یک خودرو SUV, یک سواری و خودروی ون باری (Cargo Van) و یک SUV در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر عامل بهمن موتور همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی در توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت گفت: استانداردسازی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با بالاترین معیارها در حال اجرا می باشد و تمایز بهمن علاوه بر کیفیت تولیدات ارائه خدمات ممتاز در تعمیرگاه مرکزی و شبکه نمایندگی های استانی است.

ضرابیان در مورد افزایش قیمت خودرو فیدلیتی تشریح کرد که این افزایش ناشی از هزینه‌های حمل و نقل بین المللی در دنیا است که از ابتدای سال جاری با کاهش بحران کرونا در کشورهای صنعتی و افزایش تقاضای حمل و نقل اتفاق افتاد و کمبود کانتینر حمل بار در جهان باعث شده که خطوط کشتیرانی های داخلی و خارجی افزایش سنگین در قیمت حمل و نقل اعمال کنند. این افزایش بیش از۱۰۰ درصد در هزینه حمل و نقل از بنادر اصلی چین صورت پذیرفته است.

مدیرعامل بهمن موتور ادامه داد که هزینه حمل یک کانتینر از مبدا بنادر اصلی چین به بنادر ایران تا قبل از این افزایش قیمت ها، حدود 3800 دلار برای کانتینر 40 فوتHQ بوده که هم اکنون به بیش از 8800 دلار افزایش یافته است، در واقع افزایش قیمت فیدلیتی فقط به دلیل بالارفتن هزینه حمل نقل بین المللی است و تغییرات این هزینه در قیمت اعلامی فعلی به ناچار لحاظ شده است. مانند همیشه شرکت بهمن موتور در تلاش است تا به منصفانه ترین قیمت، خودروهای خود را عرضه کند.

انتهای پیام/

افزایش سرعت تولید و ارائه خدمات با کیفیت تعهد ایران دوچرخ به مشتریان

رضایتمندی پرسی ایران گاز از قیمت و کیفیت محصولات سیبا موتور

پیام مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

استقبال سفارت تاجیکستان از همکاری مشترک تجاری با گروه بهمن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی