پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آشنایی با سایبرکواد تسلا

در زمان معرفی سایبرتراک تسلا یک خودروی ATV هم در محفظه بار آن به چشم می­خورد که بنابر اعلام مدیرعامل تسلا، قرار بود همزمان با سایبرتراک وارد بازار شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت تسلا در سال 2019 اقدام به معرفی خودرویی پیکاپ نمود که به واسطه فرم ظاهری عجیب و برخی حواشی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

در زمان معرفی سایبرتراک تسلا یک خودروی ATV هم در محفظه بار آن به چشم می­خورد که بنابر اعلام مدیرعامل تسلا، قرار بود همزمان با سایبرتراک وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت تسلا در سال 2019 اقدام به معرفی خودرویی پیکاپ نمود که به واسطه فرم ظاهری عجیب و برخی حواشی دیگر، جنجال زیادی به پا کرد. در هنگام رونمایی این پیکاپ آخرالزمانی، یک خودروی ATV هم در محفظه بار آن به چشم می­خورد که بنابر اعلام مدیرعامل تسلا، قرار بود همزمان با سایبرتراک وارد بازار شود.

اکنون که تحویل سایبرتراک به مشتریان به سال 2022 موکول شده، تسلا در همکاری با Radio Flyer اقدام به معرفی این ATV کرده است. البته این محصول که سایبرکواد نام گرفته، تنها برای سواری کودکان مناسب بوده و با قیمت 1900 دلار به فروش می‌­رسد.

تسلا سایبرکواد (1)

فرم بدنه مشابه با پیکاپ سایبرتراک، فریم استیل، نوار چراغ LED، بالشتک برای صندلی راکب، سیستم تعلیق قابل تنظیم و ترمزهای دیسکی عقب از مهمترین ویژگی‌­های سایبرکواد است.

نیروی حرکتی این وسیله چهارچرخ، از باتری لیتیوم-یون 36 ولتی تامین شده که نیروی لازم برای حرکت در شعاع 24 کیلومتری را فراهم خواهد کرد. حداکثر سرعت سایبرکواد بر روی دو رقم 8 یا 16 کیلومتر بر ساعت محدود خواهد شد. چنین مسافت و سرعتی برای یک وسیله مخصوص کودکان، کافی به نظر می‌رسد.

تسلا سایبرکواد (2)

براساس اعلام تسلا، مدت زمان لازم برای شارژ باتری این وسیله از طریق برق خانگی برابر با 5 ساعت خواهد بود. سایبرکواد برای استفاده کودکان بالای 8 سال طراحی شده و قادر است نهایت وزن 68 کیلوگرم را تحمل نماید. براساس اعلام سازنده، تمام ظرفیت تولید این محصول به فروش رسیده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

فریاد بی صدا!/ تقابل پیکاپ های الکتریکی غول چماق

جف بزوس در کورس با ایلان ماسک، جاماند!

تولید قطعات تسلا و اپل متوقف شد

محبوب ترین خودروها در بازار خودرو آمریکا + تصاویر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی