پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی TT RS (3)

معرفی آخرین پسر از خانواده تی تی ها

کمپانی آئودی بنا دارد تا آخرین سری از آئودی TT RS مدل 2022 را به صورت محدود معرفی و عرضه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قرار است آخرین سری آئودی TT RS در ایالات متحده با مدل 2022 به فروش برسد. به منظور بدرقه به یادماندنی با این خودروی کوپه، آئودی تصمیم گرفته […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

کمپانی آئودی بنا دارد تا آخرین سری از آئودی TT RS مدل 2022 را به صورت محدود معرفی و عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قرار است آخرین سری آئودی TT RS در ایالات متحده با مدل 2022 به فروش برسد. به منظور بدرقه به یادماندنی با این خودروی کوپه، آئودی تصمیم گرفته نسخه تولید محدود Heritage Edition از این مدل را به مشتریان معرفی کند.

نخستین مشخصه این مدل، تیراژ 50 دستگاهی آن خواهد بود. در قدم بعد باید به 5 ترکیب رنگ پیشنهادی برای بدنه و کابین اشاره کرد که هریک روی 10 نمونه قرار می‌­گیرد. این ترکیب‌ها شامل سفید Alpine با چرم آبی اقیانوسی و دوخت نقره‌­ای، آبی Helios متالیک با چرم نقره­‌ای و دوخت آبی اقیانوسی، خاکستری Stone متالیک با چرم قرمز Crimson و دوخت خاکستری، قرمز Tizian متالیک با چرم قهوه‌­ای هاوانا و دوخت خاکستری و در نهایت سبز مالاکیت با چرم قهوه­‌ای و دوخت مشکی خواهد بود.

آئودی TT RS (1)

گذشته از تیراژ محدود و رنگ‌های سفارشی بدنه، نسخه Heritage Edition در برخی جزئیات دیگر همچون رینگ‌های 20 اینچی 5 پره، نشان Heritage Edition در پایین شیشه‌­های عقب، روکش نقره‌­ای آینه­‌های جانبی، خروجی بیضی سیستم اگزوز به رنگ مشکی، پوشش آلکانترا برای فرمان و دسته دنده و نشان RS روی کفپوش‌­ها نیز با مدل استاندارد تفاوت دارد.

آئودی TT RS (2)

آئودی به فروش دو مدل TT و TTS در ایالات متحده ادامه خواهد داد، هرچند براساس برخی شایعات، تا بازنشستگی این دو مدل زمان زیادی باقی نیست.

هر 2 مدل به پیشرانه 2.5 لیتری 5 سیلندر توربوشارژ مجهزند، که 394 اسب­‌بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک کواترو به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودروی کوپه، 3.6 ثانیه اعلام شده است.

آئودی TT RS (4)

آئودی TT RS با قیمت 73,200 دلار به فروش می‌­رسد، درحالی‌که قیمت نسخه Heritage Edition برابر با 81.450 دلار تعیین شده است. فروش این مدل از اوایل 2022 آغاز خواهد شد.

آئودی TT RS (5)

خبرهای تائید نشده از احتمال پایان حیات TT و یا استفاده از اسم آن برای نامگذاری یک کراس‌­اور برقی خبر می­‌دهد.

انتهای پیام/ منبع: باما

آئودی از جت زمینی خود رونمایی کرد!

پارکینگ مونیخی های بوندسلیگا مزین به آئودی e-tron شد!

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

مروری بر مهم ترین خودروهای صنعت خودرو آلمان

از شانگهای چه خبر؟/ نگاهی به تازه های نمایشگاه خودرو شانگهای 2021

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی