پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Countryman Special Edition

رونمایی مینی از Countryman Special Edition در انگلستان

کمپانی بریتانیایی مینی به تازگی از خودروی Countryman Special Edition در انگلستان رونمایی کرد. این شرکت از رنگ یکپارچه مشکی در بدنه و رنگ خاکستری در سقف و آینه بغل ها بهره گرفته است. Countryman کراس اوور همچنین به چراغ های جلوی زنون و رینگ های 18 اینچی آلیاژی با طرح ستاره و رنگ مشکی […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

کمپانی بریتانیایی مینی به تازگی از خودروی Countryman Special Edition در انگلستان رونمایی کرد. این شرکت از رنگ یکپارچه مشکی در بدنه و رنگ خاکستری در سقف و آینه بغل ها بهره گرفته است.

Countryman کراس اوور همچنین به چراغ های جلوی زنون و رینگ های 18 اینچی آلیاژی با طرح ستاره و رنگ مشکی نیز مجهز شده است. خریداران این مدل در فضای داخلی با صندلی های چرمی و حاشیه های کنسول و درب مشکی رو به رو خواهند شد.

مدل ویژه دارای سیستم کنترل خودکار آب و هوا، سیستم گرم کن صندلی های جلو، فرمان چندمنظوره، سیستم سرگرمی MINI Connected infotainment همراه با کنترل صدا/ قابلیت اتصال بلوتوث و GPS نیز می باشد.

مینی برای Countryman Special Edition دو نوع پیشرانه در نظر گرفته است. پیشرانه نخست یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با خروجی 190 اسب بخاری و پیشرانه دوم یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی با خروجی 143 اسب بخاریست.

مشتریان می توانند این اتومبیل را با گیربکس شش دنده دستی یا اتوماتیک خریداری کنند. صرف نظر از گیربکس انتخابی، تمامی دستگاه‌های Countryman Special Edition به سیستم چهار چرخ محرک مجهز می باشند.

مینی اعلام کرده تنها 250 دستگاه از این مدل تولید خواهد شد و مشتریان می توانند از هم اکنون به پیش خرید خودرو بپردازند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی