پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فوتون تونلند

معرفی نسخه برقی فوتون تونلند

شرکت فوتون نسخه برقی تونلند را برای عرضه در بازار چین معرفی کرده و براساس تصاویر منتشر این نسخه تفاوتی با نمونه بنزینی ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان حودرو پیکاپ فوتون تونلند یکی از محصولات تجاری ایران خودرو دیزل است و جزو نخستین پیکاپ‌های چینی بازار ایران به شمار می‌رود. اگرچه همچنان خبری از […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

شرکت فوتون نسخه برقی تونلند را برای عرضه در بازار چین معرفی کرده و براساس تصاویر منتشر این نسخه تفاوتی با نمونه بنزینی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان حودرو

پیکاپ فوتون تونلند یکی از محصولات تجاری ایران خودرو دیزل است و جزو نخستین پیکاپ‌های چینی بازار ایران به شمار می‌رود.

اگرچه همچنان خبری از عرضه نسل جدید این پیکاپ در ایران نیست، شرکت فوتون نسخه برقی تونلند را برای عرضه به بازار چین معرفی کرده است.

فوتون تونلند برقی با قیمت 328800 یوان ( یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان) برای فروش گذاشته شده است. این پیکاپ براساس نسخه درون سوز تولید شده است و شرکت سازنده ادعا می‌کند برد آن معادل 536 کیلومتر است.

از نظر ظاهری تفاوت چندانی میان فوتون تونلند برقی و نسخه درون‌سوز وجود ندارد و طراحان این شرکت با اضافه کردن نوار آبی رنگ، سعی در ایجاد تمایز برای این خودرو دارند. این پیکاپ به کروز کنترل، سه حالت رانندگی، دوربین عقب، ورود بدون کلید، پارکینگ الکترونیکی، رادار عقب، کنترل صوتی و سایر امکانات استاندارد موجود مجهز شده است.

پیشرانه فوتون تونلند برقی قدرتی معادل 174 اسب بخار و گشتاوری برابر با 330 نیوتن‌متر ایجاد می‌کند. بنابر گزارش خبرنگاران چینی، اعلام قیمت فوق برای فوتون تونلند بسیار گران‌مایه است و آن‌ها انتظار داشتند تا این پیکاپ برقی با نرخی مقرون به صرفه قیمت گذاری شود.

انتهای پیام/ منبع: خودروبانک

پیکاپ فوتون دیزلی، تنها وانت 5 ستاره کشور

کپی برابر اصل/ نسخه چینی فورد F 150 معرفی شد

نگاهی به کم مصرف ترین پیکاپ های دو دیفرانسیل در ایران

عظيم خودرو اولين سري شاسی بلند هن تنگ را تحويل داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی