پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین

تصمیم گیری استون مارتین برای راه اندازی کارخانه‌ای جدید

به گزارش رویترز و به نقل از منبع نزدیکی به استون مارتین، این کمپانی تصمیم دارد مکان کارخانه جدید خود را هفته آینده مشخص کند. این گزارش می گوید استون مارتین 4 مکان را که شامل دو منطقه در انگلستان، یک منطقه در آلاباما و یک منطقه در خاورمیانه است برای کارخانه جدید خود در […]

javankhodro
جمعه - ۲۰ آذر ۱۳۹۴

به گزارش رویترز و به نقل از منبع نزدیکی به استون مارتین، این کمپانی تصمیم دارد مکان کارخانه جدید خود را هفته آینده مشخص کند.

این گزارش می گوید استون مارتین 4 مکان را که شامل دو منطقه در انگلستان، یک منطقه در آلاباما و یک منطقه در خاورمیانه است برای کارخانه جدید خود در نظر گرفته است.

کارخانه جدید از نظر استراتژیستی برای استون اهمیت بالایی دارد زیرا قرار است نخستین کراس اوور کمپانی در آن مونتاژ شود.

انتظار می رود استون مارتین نمونه تولیدی خودروی مفهومی DBX را در سال 2019 روانه بازار کند. در اوایل سال جاری اندی پالمر مدیرعامل کمپانی استون مارتین، آلاباما را یک منطقه قطعی و حساس برای کارخانه جدید کمپانی خود دانسته است.

پس از انتخاب منطقه مورد نظر کمپانی سرمایه گذاری 306 میلیون دلاری خواهد کرد تا مونتاژ کراس اوور آینده شرکت یعنی DBX در آن انجام گیرد.

مشخص نیست نام نمونه تولیدی DBX چیست اما استون می خواهد با این اتومبیل نظر زنان را به اتومبیل خود جلب کند.

در اخباری مرتبط کمپانی اشاره ای به رونمایی DB11 جانشین DB9 داشته که در نمایشگاه ژنو سال آینده رونمایی و سپتامبر همان سال عرضه می شود.

همچنین گفته می شود استون مایل است برند Lagonda به عنوان یک نام تجاری لوکس احیا سازد اما متاسفانه این برنامه تا قبل از پایان دهه جاری انجام نمی گیرد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی