پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی اوروس

لامبورگینی اوروس از فناوری رانندگی خودکار بهره نخواهد برد

مدیرعامل شرکت لامبورگینی Stephan Winkelmann به تازگی بیان داشت که شرکتش قصد نداشته فناوری رانندگی خودکار را روی خودروی SUV اوروس پیاده کند. در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان اتومبیل به سمت چنین فناوری در حرکت هستند و عدم تمایل لامبورگینی از قرار دادن فناوری رانندگی خودکار روی اوروس آینده شاید موجب تاثیر منفی این برند […]

javankhodro
شنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

مدیرعامل شرکت لامبورگینی Stephan Winkelmann به تازگی بیان داشت که شرکتش قصد نداشته فناوری رانندگی خودکار را روی خودروی SUV اوروس پیاده کند.

در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان اتومبیل به سمت چنین فناوری در حرکت هستند و عدم تمایل لامبورگینی از قرار دادن فناوری رانندگی خودکار روی اوروس آینده شاید موجب تاثیر منفی این برند ایتالیایی شود.

Winkelmann اظهار داشت که کمپانی می خواهد با عدم قرار دادن فناوری مذکور لذت رانندگی با اوروس را به رانندگان این اتومبیل بچشاند.

شاید اوروس لذت رانندگی اتومبیل های اسپرتی همچون هوراکان یا آدونتادور را نداشته باشد اما در بین رقبای خود هیجان انگیز خواهد بود. Winkelmann می گوید اوروس یک اتومبیل خیابانیست اما با سیستم چهار چرخ محرک می توان به راحتی وارد هر جاده ای شد.

گزارشات می گویند شاید لامبورگینی اوروس مدل چرخ عقب محرکی نیز داشته باشد اما متاسفانه لامبورگینی اشاره‌ای به چنین مدلی نداشته است.

اگرچه وجود موتور توربوشارژ در اوروس تایید نشده اما Winkelmann اظهار داشت :

اگر فرصت باشد توربویی در کار خواهد بود.

بنابراین خودروی SUV اوروس احتمالا موتور قدرتمند 4.0 لیتری 8 سیلندر توربو دوقلویی خواهد داشت. لامبورگینی انتظار می رود اوروس را در نیمه دوم سال 2017 رونمایی و در سال 2018 به عرضه آن بپردازند.

منبع: Motor1

 

برچسب‌ها : SUVاوروسلامبورگینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی