پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی بنتایگا

انتشار تصاویر رندر شده از مدل کوپه بنتلی بنتایگا

Remco Meulendijk از موسسه طراحی RM Design هلند به تازگی تصمیم گرفت تا به انتشار تصاویر رندر شده ای از مدل کوپه بنتلی بنتایگا بپردازد. باتوجه به تصاویر انتشار یافته مدل رقیبی برای ب ام و X6 M و مرسدس ای ام جی GLE 63 محسوب می‌شود. گزارشات می گویند بنتلی روی خودروی مفهومی بنتایگا […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

Remco Meulendijk از موسسه طراحی RM Design هلند به تازگی تصمیم گرفت تا به انتشار تصاویر رندر شده ای از مدل کوپه بنتلی بنتایگا بپردازد.

باتوجه به تصاویر انتشار یافته مدل رقیبی برای ب ام و X6 M و مرسدس ای ام جی GLE 63 محسوب می‌شود. گزارشات می گویند بنتلی روی خودروی مفهومی بنتایگا مشغول به کار بوده و قصد دارد آن را در نمایشگاه ژنو سال آینده رونمایی کند. این شرکت پس از دریافت بازخوردهای مثبت نمونه تولیدی را اوایل 2017 روانه بازار خواهد کرد.

براساس رندر RM Design، بنتلی بنتایگا یک اتومبیل کوپه زیبایی خواهد بود و نمی خواهد مدلی اسپرت به شمار رود. انتظار می رود نمونه کوپه وزنی 2000 کیلوگرمی داشته که نسبت به مدل SUV بنتایگا با وزن 2422 کیلوگرمی اختلافی 400 کیلوگرمی خواهد داشت.

احتمالا بنتلی از موتور توربو دوقلوی جدید 6.0 لیتری 12 سیلندر با خروجی 600 اسب بخاری برای بنتایگا کوپه استفاده کند. باتوجه به آن که نمونه کوپه با افت وزنی رو به روست انتظار می رود خودرو عملکرد بهتری نسبت به نمونه SUV داشته باشد. مدل SUV بنتایگا 0 تا 100 کیلومتر برساعت را طی 4.1 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتی 301 کیلومتربرساعتی دارد. مدل کوپه نیز احتمالا 0 تا 100 را کمتر از 4 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتش به 200 مایل خواهد رسید.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی