پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد GT آینده

فورد GT آینده به شیشه جلوی Gorilla Glass مجهز خواهد بود

در حال حاضر اکثر تلفن های هوشمند و تبلت ها به شیشه محافظ Gorilla Glass مجهز هستند و این فناوری شرکت Corning product روی بیش از چهارمیلیارد دستگاه هوشمند قرار دارد. حال با گسترش محصول این کمپانی در دستگاه های هوشمند این کمپانی قصد نفوذ به صنعت خودروها دارد. براساس گزارشات جدید فورد GT آینده از شیشه […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

در حال حاضر اکثر تلفن های هوشمند و تبلت ها به شیشه محافظ Gorilla Glass مجهز هستند و این فناوری شرکت Corning product روی بیش از چهارمیلیارد دستگاه هوشمند قرار دارد.

حال با گسترش محصول این کمپانی در دستگاه های هوشمند این کمپانی قصد نفوذ به صنعت خودروها دارد. براساس گزارشات جدید فورد GT آینده از شیشه جلوی و عقب Gorilla Glass برخوردارست.

فورد نخستین کمپانی نیست که به بهره گیری از چنین شیشه ای می پردازد بلکه ب ام و در پانل داخلی i8 از این شیشه بهره گرفته است. از مزایای Gorilla Glass می توان به مقاوت بالا در برابر ضربه، خط و خش و وزن سبکش اشاره کرد.

گزارشات می گویند شیشه جلوی فورد GT آینده با Gorilla Glass نسبت به مدل فعلی نازک تر، سبک تر و مقاوم تر می باشد. البته ممکن است فورد GT آینده تنها خودرویی نباشد که از Gorilla Glass بهره می برد و انتظار می رود شاهد اتومبیل های دیگری با چنین شیشه باشیم.

احتمالا سایر شرکت ها چنین شیشه ای را در خودروی های رده بالای خود به کار گیرند نه در مدل های پایین رده. گفتنیست استفاده از شیشه Gorilla Glass هزینه تولید را افزایش خواهد داد.

منبع : Ubergizmo

برچسب‌ها : GTاتومبیلفورد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی