پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت Niva

به بیرون درز کردن تصاویری از شورولت Niva

به تازگی تصاویری کامل اما سیاه و سفید از نسل دوم شورولت Niva به بیرون درز کرد. در تابستان 2014 شرکت جنرال موتورز طی نمایشگاه مسکو از خودروی مفهومی Niva رونمایی کرد که نسخه پیش نمایش نسل بعدی می دانست. حال پس از یک سال ما شاهد تصاویر کامل نمونه تولیدی این خودرو هستیم که از طریق […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

به تازگی تصاویری کامل اما سیاه و سفید از نسل دوم شورولت Niva به بیرون درز کرد. در تابستان 2014 شرکت جنرال موتورز طی نمایشگاه مسکو از خودروی مفهومی Niva رونمایی کرد که نسخه پیش نمایش نسل بعدی می دانست.

حال پس از یک سال ما شاهد تصاویر کامل نمونه تولیدی این خودرو هستیم که از طریق موسسه مالکیت صنعتی فدرال روسیه آشکار شد. ما در تصاویر شاهد ویژگی های طراحی از قبیل سقف برجسته، لاستیک یدکی در عقب، چراغ های جلوی اضافی و برخی دیگر هستیم. البته انتظار می رود در نمونه نهایی لاستیک یدکی در عقب قرار داده نشود.

متاسفانه اطلاعاتی درباره موتور مدل در دسترس نیست اما رسانه روسی می گوید خودرو می تواند به موتور 1.6 یا 1.8 لیتری با خروجی 120 اسب بخاری همراه باشد.

مدلی که به موتور 1.8 لیتری بنزینی مجهز است می تواند خروجی 122 اسب بخاری داشته باشد. این موتورها در کنار گیربکس 5 سرعته اتوماتیک ، سیستم های قفل دیفرانسیل و چهار چرخ محرک قرار خواهند گرفت.

احتمالا شورولت در سال آینده نمونه تولیدی و نهایی نسل جدید Niva را معرفی و عرضه خواهد کرد. بنابراین برای کسب اطلاعاتی رسمی باید به انتظار ادامه داد تا شورولت دست به کار شده این خودرو را معرفی نماید.

منبع:Motor1

 

برچسب‌ها : Nivaشورولتشورولت Niva

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی