پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گرانترین خودرو دنیا با خاص ترین رنگ دنیا

شاید عجیب به نظر برسد، اما این دومین رولزرویس Boat Tail است که با رنگ متفاوتی از آبی نمونه تولیدی نخست، در ایتالیا رونمایی شد. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو  به ادعای رولزرویس، هیچ نامی را نمی توان برای رنگ این Boat Tail انتخاب کرد، زیراکه این رنگ، یکی از پیچیده ترین رنگ […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

شاید عجیب به نظر برسد، اما این دومین رولزرویس Boat Tail است که با رنگ متفاوتی از آبی نمونه تولیدی نخست، در ایتالیا رونمایی شد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو 

به ادعای رولزرویس، هیچ نامی را نمی توان برای رنگ این Boat Tail انتخاب کرد، زیراکه این رنگ، یکی از پیچیده ترین رنگ های ساخته شده در تاریخ صنعت خودروسازی بوده و با الهام از چند تنالیته از صدف های مرواریدی در کلکسیون مالک این خودرو، تکمیل شده است.

رولزرویس Boat tail (1)

رنگ های صدفی، صورتی کمرنگ، رزگلد و مرواریدی را با توجه به زاویه ناظر، در رنگ بدنه آن مشاهده نمود. کاپوت و حاشیه جلوپنجره، به هایلایت برنزتر و تیره تری از همان رنگ بدنه مزین شده است و درپوش صندوق عقب نیز با چوب گردو پوشیده شده درحالیکه نوارهای رزگلد، زیبایی آنرا دوچندان می کند.

دومین نمونه Boat Tail با عنوان The Next Chapter هم شناخته می شود و بصورت غیر منتظره ای در Villa d’Este در ایتالیا رونمایی شد. کابین نیز به زیبایی تمام با ترکیب چرم بژ، چوب گردو و تزیینات رزگلد پوشیده شده است.

نکته جالب درباره کابین نسخه دوم Boat Tail اینست که صفحه پشت مجموعه عقربه های نشاندهنده ها و همینطور صفحه پشت ساعت آنالوگ داشبور، با توجه به علاقه مالک ثروتمند این رولزرویس، از جنس صدف ساخته شده تا یکی از زیباترین نشاندهنده های دنیا خلق شود.

در زیر کاور چوبی صندوق بار که بصورت پروانه ای در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند، یک ست ظروف پیکنیک قرار دارد.

برخلاف اولین نسخه Boat Tail، ست قاشق و چنگال های آن به رزگلد مزین شده اند و ظروف چینی سفید نیز از حاشیه رزگلد بهره می برند تا بطور کامل با ظاهر و کابین این رولزرویس بی مانند همخوانی داشته باشد. حتی میله های چتر جمع شونده آن به رزگلد مزین شده اند.

بدنه Boat Tail بطور کامل توسط دست استادکاران ماهر و از آلومینیوم ساخته شده است. نام مالک به دلیل مسائل امنیتی، مجهول باقی خواهد ماند.

رولزرویس قیمت دقیقی را برای تکمیل نسخه دوم Boat Tail اعلام نکرده است اما گفته می شد که نسخه اول هزینه ای بالغ بر 28 میلیون دلار ناقابل را برای مالکش به همراه داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی