پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

KMC-J7-1

بازیکن شماره 7 کرمان موتور کیست؟

لا به لای پرده برداری های خودروسازان از محصولاتشان انتشار تصویر خودرویی خوش چهره در رسانه و فضای مجازی بهانه ای شد تا با ذره بین به دنبالش برویم و دریابیم که او کیست؟ به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو طی ماه های گذشته بالاخره بازار خودرو میزبان ورود خودروهای به روزی است که […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

لا به لای پرده برداری های خودروسازان از محصولاتشان انتشار تصویر خودرویی خوش چهره در رسانه و فضای مجازی بهانه ای شد تا با ذره بین به دنبالش برویم و دریابیم که او کیست؟

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو

طی ماه های گذشته بالاخره بازار خودرو میزبان ورود خودروهای به روزی است که طی سال های گذشته کمتر شاهد آن بودیم. در لا به لای پرده برداری های خودروسازان از محصولاتشان انتشار تصویر خودرویی خوش چهره در رسانه و فضای مجازی بهانه ای شد تا با ذره بین به دنبالش برویم و دریابیم که او کیست؟

وی یک سدان متوسط شهری، از پسران تازه نفس کرمان موتور با نام KMC J7 است.

جوانان مرا بیشتر دوست دارند!

چهره این پسر جسور کمی خشمگین است و زمانی که به آن دقت می کنید از همان ابتدا علاقه زیادی به کری خونی دارد خلاصه طراحان این خودرو تمام تلاش خود را کرده اند تا این خودرو هرچه بهتر بتواند با جوانان ارتباط برقرار کند عبور نوار فلزی از بخش میانی جلوپنجره، این قطعه را به دو بخش تقسیم کرده و چراغ های جلو این خودرو کشیده و جذاب است.

بیشتر بخوانید: هرآنچه می خواهید در مورد کی ام سی K7 ، محصول جدید کرمان موتور بدانید

در قسمت جانبی یک خط برآمده صاف از بالای گلگیر جلو آغاز شده و با طی کردن مسافتی در ایستگاهی در منطقه گوشه چراغ های عقب خودرو به کار خود پایان داده است که این برآمدگی سبب شده تا خودرو بیش از پیش بدنی اسپرت و هیجانی داشته باشد.

اما در قسمت عقب خودرو، همه چیز به درستی با پیروی از خطوط تیز مانند جلوی خودرو در کنار هم قرار گرفته که البته در این بخش شاهد یک چراغ پیوسته هستیم، در کل این خودرو از طراحی هیجانی برخوردار است.

براساس اطلاعات اعلام شده توسط کرمان موتور در سایت رسمی این خودروساز این پسر سرکش با امکاناتی نظیر ترمز اضطراری خودکار، پایش نقطه کور، هشدار باز بودن در و دستیار تعویض خط، نمایشگر بزرگ روی کنسول میانی، دوربین 360 درجه، سقف شیشه‌ ای و شارژ بی‌سیم تلفن همراه و ابنوهی از امکانات دیگر در بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است که این نمونه مجهز به دستیار هوشمند هوآوی بوده که از دستیار صوتی پشتیبانی کرده و توانایی کنترل 272 عملکرد از این طریق را در اختیار دارد.

با توجه به شکل طراحی صندلی های خودرو و کنسول میانی که با یک صفحه نمایش بزرگ عمودی آرایش شده و همچنین شکل غریبلک فرمان، در می یابید که این خودرو قرار است فاتح قلب جوانان باشد.

مشخصات فنی

طبق اطلاعات اعلامی توسط کرمان موتور این خودرو با یشرانه 1.5 لیتری توربو قادر است تا 172 اسب ‌بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور را با یک جعبه ‌دنده شش سرعته دو کلاچه اتوماتیک تولید کند. این اعداد ارقام هم برای جوانان می تواند خوشایند و دلپذیر باشد.

اگرچه که این خودرو به تازگی به صورت رسمی توسط کرمان موتور معرفی شده صحبت در مورد قیمت آن هم امری بیهوده است. اما در این کلاس بدنه و با توجه به طراحی جسورانه و جوان پسند و پیشرانه جذاب آن می تواند رقیب سرسختی برای دیگر خودروهای موجود در بازار باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی