پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دریای سیاه / قصری فقط برای جوانان، معرفی رولزرویس گوست Black badge

شرکت اسپوفک (Spofec) برند زیر مجموعه نوویتک سراغ جوان پسندترین محصول خودروساز بریتانیایی یعنی رولزرویس گوست نسخه Black Badge رفته اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  همیشه می توان بهتر بود؟ بله، شاید این اصلی ترین خط فکری متخصصان شرکت اسپوفک (Spofec) برند زیر مجموعه نوویتک است که به سراغ جوان پسندترین محصول خودروساز […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۷ مهر ۱۴۰۱

شرکت اسپوفک (Spofec) برند زیر مجموعه نوویتک سراغ جوان پسندترین محصول خودروساز بریتانیایی یعنی رولزرویس گوست نسخه Black Badge رفته اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

همیشه می توان بهتر بود؟ بله، شاید این اصلی ترین خط فکری متخصصان شرکت اسپوفک (Spofec) برند زیر مجموعه نوویتک است که به سراغ جوان پسندترین محصول خودروساز بریتانیایی یعنی رولزرویس گوست نسخه Black Badge یزوند و این کاخ متحرک را تبدیل به بهترین قصر با لباس سیاه کنند.

در نخستین گام، پیشرانه 12 سیلندر 6.75 لیتری توئین توربوشارژ ساخت رولزرویس مورد تقویت قرار گرفته است، تا 696 اسب‌­بخار قدرت و 1002 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد. این یعنی 105 و 102 واحد افزایش در حداکثر قدرت و گشتاور نسبت به مدل استاندارد و حتی 20 اسب‌­بخار قوی‌تر از رولزرویس گوست استاندارد با کیت اسپوفک.

به لطف تغییراتی که با نصب ماژول N-Tronic متعلق به اسپوفک رخ داده، گوست Black Badge اکنون می‌­تواند ظرف 4.3 ثانیه به سرعت صد دست یابد و تا 250 کیلومتر برساعت به حرکت ادامه دهد.

رولزرویس گوست در حالت استاندارد هم خودرویی زیبا به شمار می‌­آید، بنابراین اسپوفک به نصب مجموعه قطعات فیبرکربن شامل طراحی جدید سپر جلو با چراغ LED (سفارشی)، رکاب‌های جانبی، باله لبه صندوق و جزئیات نمای عقب با پوشش برای خروجی­‌های اگزوز، اکتفا کرده است.

البته سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ با دریچه‌­های قابل کنترل را نیز می­‌توان سفارش داد.

یکی از ویژگی‌های جالب در ظاهر رولزرویس گوست Black Badge اسپوفک، رینگ‌های 22 اینچی ساخت Vossen است که در نمونه حاضر در تصاویر با رنگ مشکی تزئین شده است، ولی خریداران می­‌توانند از میان 72 رنگ متفاوت، نمونه موردنظر را انتخاب کنند.

رینگ‌های مذکور با تایرهای 265/35R22 و 295/30R22 در محورهای جلو و عقب همراه شده است.

ماژول Can-Tronic سیستم تعلیق هم که توسط متخصصان اسپوفک طراحی شده، ارتفاع گوست را تا 40 میلی‌متر کاهش داده ولی با عبور از سرعت 140 کیلومتر برساعت، به صورت اتوماتیک به حالت استاندارد بازمی‌­گرداند.

اسپوفک اعلام کرده که در صورت تمایل مشتری، برای اعمال هرگونه تغییر در فضای کابین رولزرویس گوست Black Badge، کاملاً آمادگی دارد.

از قیمت رولزرویس گوست Black Badge اسپوفک اطلاعی نداریم، ولی ناگفته پیداست که با خودرویی گران‌قیمت مواجه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی