پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس گوست (2)

معرفی نسخه طویل رولزرویس گوست مدل 2021

شرکت رولزرویس، اوایل ماه جاری میلادی بود که مدل کاملا جدید گوست (Ghost) را معرفی کرد و هم‌اکنون خودروساز گودوود نسخه طویل این خودرو را ارائه می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اوایل ماه جاری میلادی بود که رولزرویس، مدل کاملا جدید گوست (Ghost) را معرفی کرد و هم‌اکنون خودروساز گودوود نسخه طویل این […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ مهر ۱۳۹۹

شرکت رولزرویس، اوایل ماه جاری میلادی بود که مدل کاملا جدید گوست (Ghost) را معرفی کرد و هم‌اکنون خودروساز گودوود نسخه طویل این خودرو را ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اوایل ماه جاری میلادی بود که رولزرویس، مدل کاملا جدید گوست (Ghost) را معرفی کرد و هم‌اکنون خودروساز گودوود نسخه طویل این خودرو را ارائه می‌دهد. فاصله محوری این مدل ۱۷۰ میلی‌متر بلندتر از مدل استاندارد است تا فضای پای عقب استثنایی را ارائه دهد که فقط نسخه‌ی کشیده رولزرویس فانتوم (Phantom Extended) می‌تواند در میان سدان‌های چهاردر داشته باشد.

رولزرویس می‌خواهد تا حد ممکن خطوط زیبا و بی‌انتهای بدنه را در نسخه اصلی گوست حفظ کند و به همین علت فقط درهای عقب و پنل‌های بدنه اطراف درهای عقب را گسترش می‌دهد. مانند اکثر سدان‌های طویل، جادوی واقعی در داخل کابین است؛ جایی که می‌توان برای اولین‌بار صندلی راحتی بسیار نرم را در آن پیدا کرد. مسئولان رولزرویس می‌گویند این نوع راحتی فقط در کابین جت‌‌های تجاری سطح بالا پیدا می‌شود.

رولزرویس گوست (3)

در بین صندلی‌های عقب، یخچالی برای نگه‌داری نوشیدنی‌های مورد علاقه سرنشینان قرار گرفته است که این ویژگی طی همکاری با یکی از شرکت‌های بزرگ تولید نوشیدنی معرفی شد. رولزرویس با استفاده از اطلاعات به‌دست آمده، دو حالت خنک‌کنندگی متناسب با انواع نوشیدنی‌ها و دمای مناسب سرویس‌دهی را در این یخچال ارائه می‌دهد.

فراتر از ویژگی‌های سطح بالا و مواد دفع‌کننده صوتی ۱۰۰ کیلوگرمی، گوست طویل ۲۰۲۱ پیشرفته‌ترین رولزرویس ازلحاظ فناوری به شمار می‌رود. این خودرو از سیستم فیلتراسیون پیشرفته هوا، نمایشگر هدآپ، قابلیت پارک خودکار و چراغ‌های جلوی لیزر با برد بیش از ۶۰۰ متر بهره می‌برد.

رولزرویس گوست (4)

رولزرویس گوست طویل با تکیه بر پلتفرم اختصاصی معماری لوکس (Architecture of Luxury) این شرکت، از پیشرانه توئین توربوی ۶/۷۵ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر با قدرت ۵۶۳ اسب‌بخار و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. سیستم تعلیق تازه توسعه‌یافته گوست ازطریق کمک فنرهای متغیر، دمپر طبق فوقانی و دمپر بادی خودتنظیم‌شونده، تجربه سواری در حالت «Magic Carpet Ride» را ارائه می‌دهد.

رولزرویس گوست (1)

پیشرانه ازطریق جعبه‌دنده خودکار هشت سرعته به چرخ‌های خروجی متصل است، درحالی‌که قابلیت تمام چرخ فرمان و تمام چرخ محرک برای اولین در نسخه طویل رولزرویس گوست عرضه می‌شوند. رولزرویس جزئیات مربوط به قیمت این خودرو را برای ایالات متحده اعلام نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که قیمتی بیش از ۳۳۲،۵۰۰ دلار داشته باشد.

انتهای پیام/

نسل جدید رولزرویس سوپرلوکس گوست معرفی شد

کلکسیون های رویایی!/ نگاهی به جذاب ترین و ارزشمندترین مجموعه های اتومبیل (قسمت اول)

هزار فرسنگ تا خودروسازی!/ از کشور مرموز (( کره شمالی )) و صنعت خودرو نیم‌بندش بیشتر بدانید

رنگ خاص برای خودرو خاص/ محبوب ترین رنگ ها در خودرو چه هستند؟

بازیگر مشهور چه خودروهایی در پارکینگ دارد؟ / صفر تا صد با راک!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی