پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیپ

پیکاپ و شاسی بلند کامپکت جیپ در راه است

شرکت جیپ به تازگی تایید نمود این کمپانی در نمایشگاه نیویورک ماه مارس از شاسی بلند کامپکت جدید خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین تایید کرد پیکاپ جدیدی در دست توسعه بوده و بزودی معرفی می شود. به گفته جیپ شاسی بلند کامپکت جایگزین مدل های Compass و Patriot شده و در نمایشگاه نیویورک 2016 ماه […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۴

شرکت جیپ به تازگی تایید نمود این کمپانی در نمایشگاه نیویورک ماه مارس از شاسی بلند کامپکت جدید خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین تایید کرد پیکاپ جدیدی در دست توسعه بوده و بزودی معرفی می شود.

به گفته جیپ شاسی بلند کامپکت جایگزین مدل های Compass و Patriot شده و در نمایشگاه نیویورک 2016 ماه مارس معرفی می شود. مدیرعامل کمپانی جیپ مایک مانلی در نمایشگاه دیترویت بیان نمود که مدل با یکی از نام های Compass و Patriot همراست. او معتقدست که Patriot در امریکای شمالی و Compass در باقی نقاط محبوبیت بسیاری دارد.

در اخباری مرتبط جیپ تایید کرد پیکاپ جدیدی در دست ساخت بوده که براساس نسل بعدی Wrangler می باشد. بنابراین نباید انتظار داشت این مدل زودتر از سال 2018 به بازار عرضه شود. هر دو اتومبیل یعنی پیکاپ جدید و نسل بعدی Wrangler در تولدو به تولید خواهند رسید.

احتمالا شرکت فیات کرایسلر در اواخر ماه جاری طی گزارش درآمد سالانه خود اطلاعاتی پیرامون پیکاپ جدید اعلام می کند. انتظار می رود جیپ در سال 2017 نسخه مفهومی وانت را رونمایی کند تا به عنوان یک مدل پیش نمایش به همگان معرفی شود.

با این حال اطلاعات بسیاری از دو خودروی وانت و شاسی بلند کامپکت جیپ در دسترس نیست و بایستی به انتظار نشست.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی