پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

F-150 Raptor SuperCrew

رونمایی فورد از F-150 Raptor SuperCrew در دیترویت

شرکت فورد در نمایشگاه دیترویت از فورد F-150 Raptor SuperCrew پیکاپ قدرتمند و افسانه ای خود رونمایی کرد. وانتی که بیشتر به F-150 Raptor شباهت داشته و می توان در هر جاده ای از آن استفاده کرد. فورد در نظر داشته تا  F-150 Raptor SuperCrew را در پاییز امسال وارد بازار ایالات متحده نماید. این اتومبیل […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۴

شرکت فورد در نمایشگاه دیترویت از فورد F-150 Raptor SuperCrew پیکاپ قدرتمند و افسانه ای خود رونمایی کرد. وانتی که بیشتر به F-150 Raptor شباهت داشته و می توان در هر جاده ای از آن استفاده کرد.

فورد در نظر داشته تا  F-150 Raptor SuperCrew را در پاییز امسال وارد بازار ایالات متحده نماید. این اتومبیل با رینگ های 17 اینچی و تایرهای BFGoodrich قدرت بیشتری برای حرکت در جاده های سخت پیدا می کند.

در زمینه موتور F-150 Raptor SuperCrew از موتور اکوبوست 3.5 لیتری شش سیلندر با خروجی 411 اسب بخاری بهره می برد که در کنار گیربکس 10 سرعته با سیستم چهار چرخ محرک توان بسیاری در تمامی جاده ها خواهد داشت.

فورد شش حالت رانندگی مختلف را روی این مدل قرار داده که می توان به Normal, Street, Weather, Mud, Bajaو Rock اشاره کرد. فورد اعلام نمود که قیمت در نزدیکی عرضه مشخص خواهد شد.

در حقیقت F-150 Raptor SuperCrew در نمایشگاه دیترویت رقیبی داشته که به لطف نیسان ساخته شده است و آن Titan Warrior بوده که موتوری 310 اسب بخاری دارد.

با این حساب Titan Warrior نیسان بعید است که بتواند  F-150 Raptor SuperCrew با موتور 400 اسب بخاری را شکست دهد و البته این اتومبیل از محبوبیت بسیاری در ایالات متحده برخوردارست.

منبع: Worldcarfans

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی