پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با یدک کش ارومیه آشنا شوید

یدک کش ارومیه , یکی از با سابقه ترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات حمل خودرو در سطح کشور, با پیشرفته ترین ناوگان جهت حمل و جابجایی خودرو با کادری با تجربه,حرفه ای و با اخلاق, با کمترین هزینه و در سریع ترین مدت زمان در خدمت شما هموطنان و همشهریان عزیز می باشد. به گزارش […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۱

یدک کش ارومیه , یکی از با سابقه ترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات حمل خودرو در سطح کشور, با پیشرفته ترین ناوگان جهت حمل و جابجایی خودرو با کادری با تجربه,حرفه ای و با اخلاق, با کمترین هزینه و در سریع ترین مدت زمان در خدمت شما هموطنان و همشهریان عزیز می باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یدک کش ارومیه , یکی از با سابقه ترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات حمل خودرو در سطح کشور, با پیشرفته ترین ناوگان جهت حمل و جابجایی خودرو با کادری با تجربه,حرفه ای و با اخلاق, با کمترین هزینه و در سریع ترین مدت زمان در خدمت شما هموطنان و همشهریان عزیز می باشد. با یدک کش ارومیه در بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت ممکن وسایل نقلیه خود را از مبدا دلخواه به مقصد دلخواه منتقل نمائید

انتخاب بهترین نوع یدک کش

احتمالا در کنار جاده ها انواع متفاوتی از یدک کش ها به چشمتان خورده باشد ولی دلیل این تفاوت در یدک کش ها چیست؟همانطور که حدس میزنید یدک کش هر وسیله نقلیه ای با توجه به نوع ان متفاوت است و انتخاب صحیح یدک کش تاثیر به سزایی درکیفیت حمل و نقل دارد. توصیه ما به شما مشتریان عزیز این است که در این مورد با متخصصان ما مشورت کنید تا مناسبترین یدک کش را برای شما انتخاب کنند.یک نکته حائز اهمیت دیگراین است که برای هر منطقه ای باید از خدمات یدک کش همان منطقه استفاده کرد. به عنوان نمونه اگر کسی ساکن شهر ارومیهاست بایستی که از یدک کش همان شهر استفاده نماید .

لزوم استفاده از یدک کش
دلیل این موضوع واضح است . با استفاده از یدک کش اورمیه وسیله ما با اصولی ترین و مطمئن ترین شکل ممکن به مقصد مورد نظر خواهد رسید در نتیجه اسیب بسیارکمتر به خودروی ما وارد خواهد شد . چه بسیار خودرو هایی که به دلیل یدک کشی غیر اصولی صدمات بیشتری را متحمل شده اند .کار را به کاردان بسپارید تا با خیال راحت کارخود را به انجام برسانید .

اصول یدک کشی صحیح
تنظیم باد تایرها قبل از حرکت (هر دو خودرو )
داشتن معاینه فنی و اطمینان از سالم بودن خودروی حامل
یدک کشی با وجود نور کافی
داشتن توان و نیروی کافی توسط یدک کش برای حمل خودرو
وجود راننده مستقل دارای گواهینامه برای خودروی آسیب دیده
عدم یدک کشی هم زمان بیش از یک خودرو
تجهیزاتی که با یدک کشی از ان بهره مند خواهید شد
کپسول آتشنشانی
جک هیدرولیکی
تجهیزات تخصصی لوازم یدکی خودرو
انواع بالابر
طناب سیار
زنجیر
جعبه کمک های اولیه
انواع چکش

نکات کلیدی یدک کشی که باید بدانیم

نیاز به توضیح نیست که هر چقدر میزان آشنایی ما با ملزومات یک موضوع بیشتر باشد طبیعتا انجام آن کار برای ما راحتتر بوده و کار ما با روال مطمئن تری پیش خواهد رفت لذا دانستن یک سری نکات در مورد اینکه هنگام بروز حادثه خرابی خودرو و نیاز به یدک کش چه بکنیم قطعا به ما کمک خواهد کرد من جمله اینکه  خودروی یدک کش حتما دارای یک عدد لاستیک زاپاس باشد و سیستم فرمان و ترمز سالمی داشته باشد زیرا خودرویی که نتواند سلامت و امنیت خود را تامین کند قطعا نخوهد توانست کمکی به دیگری برساند.از سری نکات دیگر اینکه فرد یدک کش خودروی معیوب را به اندازه ای بالا بیاورد که موجب کاهش دید خود او نشود و هم چنین یدک کش مربوطه باید دارای بیمه شخص ثالث باشد تا در صورت ایجاد خسارت بیشتر برای خودروی معیوب بیمه هزینه های آن را جبران کند و از ایجاد هزینه های مازاد برای راننده و یدک کش جلوگیری شود.مشتری محترم توجه داشته باشید که با نظارت بر وجود یا عدم وجود الزامات گفته شده شما میتوانید از ایمن بودن یدک کشی خود مطمئن شوید چرا که یک فرد آموزش دیده قطعا موارد گفته شده را رعایت خواهد کرد در غیر این صورت احتمال  غیر قانونی بودن یدک کش وجود دارد.

چرا شرکت یدک کش ارومیه رانتخاب کنید

ما بدون شک به پشتوانه سالها تجربه ی انتقال طیف گسترده ای از وسایل نقلیه مختلف به اقصی نقاط ایران در سریع ترین زمان و اصولی ترین شکل ممکن وبا یاری نیروهای متخصص اموزش دیده یکی از سردمداران عرصه حمل و نقل وسایل نقلیه میباشد. برگزیده شدن ما توسط قشر وسیعی از جامعه، رضایت مشتریان و رشد روزافزون تیم و شرکت گواه بر این گفته ما می باشد.ما همواره برای ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز در تلاشیم که اطلاعات متخصصان و سطح کیفی تجهیزات خود را به روز نگه داریم تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده از خدمات ما بهره مند شوید.

یکی دیگر از خدمات ما امداد خودرو ارومیه ، خودرو بر ارومیه ، مکانیک سیار ارومیه ، و …. میباشد .

شماره یدک کش ارومیه

ما همیشه در تلاش هستیم بتوانیم در تمامی ساعت شبانه روز (24 ساعته ) بتوانیم به هموطنان ایرانی خدمت رسانی انجام بدیم . در صورت نیاز به شماره یدک کش ارومیه میتوانید با شماره  04432386024 تماس حاصل فرمائید .

چه زمانی نباید از یدک کش استفاده کنیم

متاسفانه مشاهده شده است که در برخی موارد بعضی افراد سودجو که به صورت غیر قانونی و بدون مجوز مشغول به فعالیت یدک کشی در سطح جاده ها هستند که درصورت ایجاد هر گونه مشکل اماکن مراجعه به هیچ مرجع قانونی وجود ندارد و حتی این افراد با بهانه تراشی های مختلف سعی در ایجاد هزینه های اضافی برای افراد نا آگاه دارند به طوریکه سعی میکنند با انتقال خودرو ها به تعمیرگاه های اشنا مبالغ اضافه تری را از مشتری دریافت کنند کما اینکه ممکن است فرد متخصص و نماینده قانونی شرکت مشکل مربوطه را در محل با هرینه پایینتر و سرعت بیشتری حل کند و اصلا نیازی به یدک کشی نباشد پس اویه ما این است که همیشه در مواقع بروز اسیب و اتفاقات غیر قابل پیش بینی از متخصصان قانونی شرکت یدک کش ارومیه استفاده کنید تا دچار مشکلات اضافی نشوید.

نحوه محاسبه هزینه یدک کشی

طبق معمول محاسبه هزینه های مربوط به یدک کشی به عوامل متعددی بستگی دارد. از عوامل تاثیر گذار میتوان به مسافت طی شده، نوع وسیله نقلیه، انجام یا عدم انجام تعمیرات در محل حادثه، میزان سوخت مصرفی یدک کش، بیمه نامه در صورت نیاز مشتری، استفاده یا عدم استفاده از کفی یا جرثقیل چرخگیر دارو لوکس بودن یا نبودن خودروی یدک شدهاشاره کرد. هم چنین شما میتوانید قبل از ارسال یدک کش با مشاوران ما صحبت کنید و در مورد هرینه ها و فاکتور های تاثیرگذار در هزینه حمل و نقل از انها راهنمایی بخواهید.قابل ذکر است که معیارهای محاسباتی ما توسط ارگانها و سازمان های قانونی مربوطه  مانند اتحادیه امداد خودروی کشور، اتحادیه صنف یدک کش ها و دیگر ارگانهای مربوطه تایین میشود. پس از مناسب و معقول بودن قیمت های مصوبه شرکت ما مطمئن باشید.

چه زمانی میتوانیم از خدمات یدک کشی ارومیه استفاده کنیم

شما میتوانید هر 7 روز هفته به صورت شبانه روزی حتی ایام تطیل با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت و با تمامی تجهیزات کامل برای کمک رسانی به شما در محل حاضر شوند.پس در انتخاب خود شک نکنید و در اسرع وقت جهت بهره مندی ازخدمات ما تماس حاصل نمایید.بی شک شما نیز پس از یکبار استفاده از خدمات ما به یکی از مشتریان دائمی ما تبدیل خواهید شد.

در پایان

با توجه به اینکه روزانه میلیون ها خودرو در جاده های کشور عزیزمان ایران در حال تردد و گردش هستند دانستن مطالب ذکر شده در این مقاله قطعا کمک شایانی به ملت فهیم ایران در مواقع دشوار و اضطراری خواهد کرد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها : رپرتاژ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی